בחודש הבא יקיים ארגון השוטרים הבינלאומי IACP באורלנדו שבפלורידה את טקס הכתרת 40 השוטרים המצטיינים בעולם, שמהווים דוגמה ומופת לעמיתיהם. בהם, בפעם הראשונה, יהיה גם נציג ישראלי - רס"ר יניב צדקיהו (38), סייר באגף התנועה הארצי של המשטרה.
 
רס"ר צדקיהו נבחר מבין עשרות שוטרים. הוא נשוי ואב לשלוש בנות, שירת כלוחם ביס"מ ירושלים, עזב עם משפחתו לשלוש שנים בניו יורק וחזר לשרת במשטרה. לדבריו, להיות שוטר זו הגשמת חלום. "כשוטר תנועה בסיירת אופנועים ארצית, אני נושא תחושה יומיומית של שליחות לצמצום ולמניעת הקטל בדרכים. עם התחושה הזאת אני יוצא בבוקר לעבודה, והיא ממשיכה ללוות אותי בכל שעה ביום. 
 
"כשקיבלתי את הבשורה שנבחרתי לייצג את משטרת ישראל, חשתי גאווה גדולה. כמובן שכך גם הסביבה הקרובה לי, ובראש ובראשונה המשפחה שלי שתומכת בי במאה אחוז. ברגעים כאלה אני רואה את הגאווה של אשתי ובנותי בי, ואין דבר גדול יותר שיכולתי לבקש.
 

"כשוטרי תנועה, אנחנו לא זוכים להערכה בקרב הציבור בישראל, אבל כשאני רואה את תוצאות הפעילות שלנו, אני יודע שבסופו של דבר תרמנו להצלת חיים. אין הזדמנות טובה יותר לשמש כשגריר של המדינה, של משטרת ישראל ושל סיירת האופנועים הארצית, מאשר באירוע שבו משתתפים שוטרים מכל העולם".