"האופניים מרוסקים", כך אמר האדם שדיווח על פציעתם של שני הנערים בני ה-16, אחד מהם בנו של איש קולנוע ישראלי, שנפגעו בתאונת הדרכים בתל אביב אמש, כאשר התקשר למוקד מד"א, על מנת להזעיק את כוחות ההצלה למקום. באירוע התאונה נפגעו שני הנערים בעת שרכבו על אופניים חשמליים בשדרות רוקח, כאשר הנהג ברכב הפוגע נמלט מהמקום. 

בשיחה המוקלטת נשמע האיש אומר למוקדן בקול בהול: "שלום, זה דחוף דחוף דחוף מד"א". לאחר מכן נשמע האיש צועק לאדם אחר מהצד את המילים: "אל תיגע בו", ולאחר מכן שב ואמר למוקדן: "הם שניהם שוכבים פה על הכביש. זה נראה לי תאונת פגע וברח, האופניים מרוסקים".  

בתוך כך, בית המשפט האריך את מעצרו של הנהג החשוד בדריסה עד יום רביעי. כזכור, שני שחקני כדורגל בליגת העל, תושבי מרכז הארץ בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בחשד למעורבות בתאונה. כדורגלן מ.ס אשדוד הוא החשוד שנהג ברכב הפוגע. בחקירתו טען כי הוא חף מפשע.


בתחילת הדיון בבית המשפט אמר נציג המשטרה כי נמצא בדמו של הנהג אלכוהול ברמה של פי חמש מהמותר בחוק. הוא ציין כי הנהג הפקיר את הפצועים במקום ולא הגיש סיוע ובעיקר לא הביע חרטה עד עתה. פרקליטו של החשוד אלון שליכטר ציין כי מרשו מסר גרסה, והוא מכחיש את החשדות נגדו. הפרקליט שאל את נציג המשטרה אם ייתכן שרוכבי האופניים ביצעו עבירה תעבורתית, ולשאלתו השיב כי הנושא ייבדק. הפרקליט ביקש לאסור את פרסום פרטיו של החשוד והשופטת דחתה את הבקשה, אך עורך הדין מתכוון לערער על החלטה זו. לאור זאת השופטת הטילה צו איסור פרסום עד למחר בשעה 12:00




אלון שליכטר, פרקליטו של החשוד, אמר: "מרשי כופר בחשד נגדו, וטוען כי הוא חף מפשע. את שאר הפרטים אהיה מוכן למסור רק לאחר הדיון בבית המשפט". יש לציין כי נבדק חשד שבדמו הייתה כמות אלכוהול במידה העולה פי כמה על זו המותרת בחוק. 
 
לפי החשד, רכב נוסף, בו נהג שחקן כדורגל המשחק בעירוני קריית שמונה וישב גם שחקן מהפועל רעננה, עבר במקום ועזב ללא מתן טיפול לפצועים. כדורגלן ק"ש שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים, בעוד ששחקן רעננה שוחרר לביתו בתום עדותו בתנאים מגבילים.