יצחק אספה ממועדון ספורט אשדוד הוא השחקן החשוד בדריסת שני צעירים בעת שרכבו על אופניים חשמליים בתל אביב. נער בן 16, בנו של איש קולנוע ישראלי, נפצע בתאונה באורח קשה, וצעיר נוסף בן גילו נפגע באורח בינוני עד קשה, לאחר שנפגעו מהרכב בו נהג אספה, בעת שרכבו על אופניים חשמליים בשדרות רוקח. שמם של שני שחקנים נוספים, שהיו מעורבים ככל הנראה בתאונה, עדיין אסור לפרסום. 



בחקירתו טען יצחק אספה כי הוא חף מפשע, ופרקליטו אלון שליכטר אמר כי "מרשי כופר בחשד נגדו, וטוען כי הוא חף מפשע". בדיון שהתקיים אמש בבית המשפט אמרה המשטרה כי בדמו של החשוד נמצאה כמות אלכוהול הגדולה פי חמישה מהמותר בחוק. כמו כן, החשוד לא הגיש עזרה לפצועים ונמלט מהמקום, וכן הוא לא הביע חרטה על המקרה. נציג המשטרה הוסיף כי נחקר כעת האם רוכבי האופניים ביצעו עבירת תעבורה.  



לפי החשד, רכב נוסף, בו נהג שחקן כדורגל המשחק בעירוני קריית שמונה וישב גם שחקן מהפועל רעננה, עבר במקום ועזב ללא מתן טיפול לפצועים. כדורגלן ק"ש שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים, בעוד ששחקן רעננה שוחרר לביתו בתום עדותו בתנאים מגבילים. 
 
עו"ד שליכטר. "מרשי כופר בהאשמות נגדו". צילום: באדיבות המצולם
עו"ד שליכטר. "מרשי כופר בהאשמות נגדו". צילום: באדיבות המצולם
 
ממועדון ספורט אשדוד נמסר אמש כי הוא "מצר על האירוע בו היה מעורב שחקן הקבוצה. בשעות אלו אני למדים את פרטי המקרה ועוקבים בדריכות אחר החקירה. השחקן הינו שחקן צעיר וחיובי, שייתכן כי שגה. בשעה זו כשהחקירה עוד בעיצומה אנו תומכים בו ומסייעים בייצוג המשפטי שלו ולכשיתבררו העובדות נגיב בהתאם להן. מעל לכל אנו מייחלים לרפואה שלמה של הנערים הפצועים ושולחים להם איחולי החלמה מהיר".