אראל סג"ל פתח את תוכניתו ב-103FM בהתייחסות לתאונות האופניים בכבישי ישראל. "אני זוכר את אמי שאמרה לי בילדותי שלדעתה צריך לעשות ביטוח חובה לכל כלי עם גלגלים שנמכר בישראל", אמר, "הבן שלי עומד כעת להתחיל את שיעורי הנהיגה על הרכב ואני נערך לכך שהפוליסה צפויה לעלות בהתאם אך בעיני הנהיגה על אופניים מסוכנת יותר מרכב ולכן גם יש לעשות ביטוח".



"זה מסוג הנושאים שלא חשבנו שיש בהם בעיה עד שהם הפכו לבעיה ואנשים נהרגו", המשיכו, "כעת הכל פרוץ. אנשים מבוגרים מעל גיל 70 שאופניים חשמליים פוגעים בהם סובלים מנזק בלתי הפיך להמשך שארית חייהם. מה הבעיה? תעשו ביטוח! בעיני מי שינהג ללא ביטוח יקבל קנס ותביעה. לדעתי זה מה שיסדר את הבעיה".



על רוסיה אמר סג"ל כי "הרוסים והסורים הפילו לעצמם מטוס אך לא קנו את העמדה של הישראלים בנושא ובתגובה החליטו להעביר טילי S300 לסוריה, שמסכן את המצב באזור. נתניהו הוא הראשון שיאמר שהכל עניין של אינטרסים והרוסים רוצים להגיע להישג מול האמריקאים. חשוב לומר שהרוסים מאוד התחשבו בנו והם ימשיכו להתחשב בנו גם בהמשך. אחד הדברים שהביכו את הרוסים היה שביום הפלת המטוס הרוסי התפרסמו גם תוצאות תחקיר נפילת המטוס המלזי באוקראינה שחשף שהרוסים היו אלו שהפילו אותו בטעות. בעיני יש להם יותר מידי טעויות".