מכת הטביעות נמשכת: גבר בן 40 טבע למוות הלילה (שני) בחוף הסלע בבת ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול ראשוני וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.



לפני יומיים, עובד זר כבן 26, תושב מונגוליה, נמשה מהמים בבריכה בנחל פרת סמוך לכפר אדומים כשהוא במצב קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א, בסיוע יחידת חילוץ מגילות וכוח רפואה של יחידת 669 של צה"ל ביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו.



על פי הדיווח, הצעיר העובד באחד היישובים נכנס עם חבריו לבריכה. בשלב מסוים, הבחין חברו כי הוא במצוקה והזעיק את המשטרה. כוחות החילוץ שהגיעו למקום פינו אותו באמצעות מסוק לבית החולים הדסה עין כרם כשהיה במצב אנוש, ושם נאלצו הרופאים כאמור לקבוע את מותו. אין חשד לאירוע פלילי.



חיים חיימסון, חובש במד"א שהגיע לזירת האירוע, סיפר כי "הגענו עם ניידת הטיפול נמרץ לנקודה ממנה אפשר לרדת, וירדנו רגלית עם כל הציוד הרפואי. במקביל, הוזנקו מסוק חילוץ של 669 ויחידת חילוץ מגילות. כשהגענו ראינו בנחל, סמוך לבריכה, צעיר כבן 26 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שכללו טיפול תרופתי, עיסויים והנשמה. לאחר מאמצים, נאלצנו לקבוע את מותו".