תושב מרכז הארץ בשנות ה-20 לחייו נעצר בחשד לאונס של אישה בת 30 בבית מלון בתל אביב בלילה שבין שישי לשבת. הבוקר (ראשון) יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו. לא נמסר האם הייתה היכרות מוקדמת בין השניים ומה הרקע למקרה.
כזכור, שלשום האריך בית משפט השלום בפתח תקווה בחמישה ימים את מעצרו של צעיר בן 19, ובארבעה ימים את מעצרו של קטין בן 17, שניהם תושבי אזור השפלה, החשודים בביצוע עבירות מין בקטינה בת 16 לפני כארבעה חודשים. בחקירתם קשרו השניים את עצמם לקשר עם הנערה, אולם טענו כי היחסים ביניהם התקיימו בהסכמתה המלאה.

לפני כשבוע, הגיעה הקטינה לתחנת המשטרה באזור השפלה וסיפרה לחוקרת הנוער כי שני צעירים, אחד מהם קטין, שאותם הכירה, אנסו אותה בזה אחר זה כשהם מנצלים את העובדה שלא הייתה בהכרה מלאה ולא יכלה להתנגד למעשיהם, לכאורה.
 
לטענתה, היא נפגשה עם השניים, ככל הנראה בביתו של אחד מהם, ויחד עישנו סמים. המתלוננת טוענת כי ככל הנראה בשלב מסוים נרדמה כתוצאה מהשפעת הסמים, אולם כשהתעוררה הבחינה בשניים מקיימים עמה יחסי מין מלאים ללא הסכמתה. הקטינה סיפרה לחוקרת כי השניים ניצלו כביכול את מצבה כדי לבצע בה עבירות מין ולקיים עמה יחסים מלאים מבלי שהייתה מודעת למעשיהם.
 
בעקבות תלונתה נעצרו השניים לחקירה ובמהלכה קשרו עצמם לחשדות שיוחסו להם. אלא שלטענתם היחסים שקיימו עם הקטינה היו בהסכמתה המלאה. חקירת המשטרה נמשכת, וכאמור בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרם של השניים לצורכי חקירה.