אריאל שטסמן, שמטריד את משפחתה של נווטת הקרב הדתייה תמר אריאל ז"ל, אשר נהרגה במפולת שלגים בנפאל בשנת 2014, ואף השתלט על מתחם הקבר שלה במהלך השנה, התפרץ הערב (שני) במהלך פרימיירה הסרט על אריאל בסינמטק ירושלים.
שטסמן, שנעצר בעבר, נשלח להסתכלות פסיכיאטרית וקיבל צו הרחקה מהמשפחה, התפרץ פעמיים במהלך ההקרנה לאחר שהשוטרים שהוזעקו למקום ביקשו ממנו לצאת. בתגובה, שטסמן החל לצעוק לעבר המשפחה וחברים של תמר ואמר כי הם "מבזים את זכרה של תמר". בעקבות זאת, בסופו של הסרט, שוטרים הוציאו את שטסמן בכוח החוצה.
יאיר אריאל, אחיה של תמר אריאל ז"ל, אמר ל"מעריב" לאחר התקרית: "אנחנו נאלצים ללכת עכשיו לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה נגדו אחרת הוא ישוחרר. זו טעות שהמשטרה לא הוציאה אותו ברגע שהודעתי להם שהוא נמצא באולם. האיש הזה מטריד את המשפחה שלנו כבר ארבע שנים ועצוב לנו מאוד שבערב המיוחד הזה עבור תמר אנחנו צריכים שוב להתעסק איתו".

כרזת הסרט על אריאל ז"ל


אריאל ז"ל. צילום: פלאש 90

הסרט "המראה של השמש" מספר את סיפורה של תמר, שהייתה הנווטת הדתייה הראשונה בחיל האוויר, מתאונת האימונים שממנה נפצעה ושלאחריה חזרה לחיל וסיימה את הקורס ועד לטרק האחרון באנאפורנה בנפאל, שם ניסתה לעשות הכל כדי להציל את חבריה עד למקום בו נהרגה.