יאיר נתניהו, בנו של רה"מ בנימין נתניהו, פרסם היום (רביעי) בעמוד הפייסבוק שלו מתקפה נוספת כנגד פוליטיקאים מהצד השמאלי של המפה וטען כי "למחבלים שרצחו יהודים, לחנין זועבי, ולראשי התנועה האיסלאמית בישראל שמתסיסים לאינתיפאדה חדשה חשוב לשמור על חופש הביטוי. אבל לי אין זכות לחופש הביטוי ולהבעת דתי בפייסבוק, כי לפני 3 שנים הייתי במועדון חשפנות. היגיון של שמאלנים", כתב. 



בנוסף, אמש פרסם נתניהו פוסט נוסף, בו תקף את אמנון אברמוביץ': "הוא חתיכת תעמולן סובייטי מהסוג הכי נחות. מנסה להזריק את הארס שלו לציבור במשך עשורים. הטיפש הזה לא מבין שעם ישראל שונא אותו, ולא קונה את הסחורה הרעילה שלו עוד מימי האתרוג של שרון בזמן ההתנתקות. אם ערוץ 2 היה מעוניין בלספק חדשות לציבור, ולא תעמולה בולשביקית היה מעיף את היצור הזה מזמן". 





 


העיתונאי ופרשן "מעריב", בן כספית, הגיב ב-103FM לפוסט שפרסם אמש נתניהו, ואמר: "את אמנון אני מכיר, מעבר לזה שהוא מהעיתונאים הוותיקים והאמינים במדינה, הוא גם פצוע צה"ל שנשרף כולו בטנק צה"ל וקיבל צל"ש מהרמטכ"ל, והוא נכה מאה אחוז עד היום". 
 
"את יאיר נתניהו אני לא באמת מכיר", הוסיף כספית, "אבל את ההקלטות שלו מליל ההוללות בפוסיקט אני זוכר. את העובדה שמדובר בבטלן שיכור, ואולי גם מסומם, שמבלה את לילותיו כשהוא מתנייע על חשבוננו אני מכיר. הפרזיט הזה, שבחיים לא עבד למחייתו, ואת השירות הצבאי שלו בילה בדובר צה"ל כששליחים מבלפור דוחפים לו ארוחות צהריים מוכנות, ואחרי כל זה, הוא משתלח בגסות בגיבור מלחמה. אבל אז אני נזכר איפה הבטלן הזה גדל, ואני מבין, הוא לא באמת אשם".