פוסט שהעלה ח"כ אורן חזן (ליכוד) בגנות החתונה של מגישת הטלוויזיה הערבייה לוסי אהריש והשחקן צחי הלוי, שנישאו אמש בחשאי, עורר סערה ברשתות החברתיות וגרר מאות תגובות נזעמות. אהריש, מגישת הטלוויזיה הפופולרית, ערבייה מוסלמית, נישאה אתמול עם בחיר לבה צחי הלוי לאחר זוגיות שנמשכה שנים, ולבקשת בני הזוג החתונה נשמרה בסוד. טקס החתונה תוכנן בסודיות גמורה מחשש להפגנות או הפרעות מצד גורמים קיצוניים, מקרב שני העמים.



זמן קצר לאחר שדבר החתונה החשאית פורסם ברבים, העלה ח"כ חזן פוסט שבו כתב: "לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתנו ולמנוע מעוד צאצאים יהודים להמשיך את השושלת היהודית, להפך היא מוזמנת להתגייר. כן מאשים את צחי המתאסלמלוי שלקח את 'פאודה' צעד אחד רחוק מדי - אחי צא מהסרט". הוא הוסיף: "לוסי זה לא אישי, אבל דעי, צחי אחי ועם ישראל עמי, די להתבוללות!".







דבריו גררו כאמור תגובות נזעמות. ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) צייצה: "ברכות ואושר לזוג המהמם לוסי אהריש וצחי הלוי. ובאשר לציוץ הזה, אין חדש תחת השמש. אוכלי המוות כזכור סברו שרק טהורי דם רשאים להתקיים". אחד הגולשים השיב לח"כ חזן: "רגע אורן, תסלח לי רק לרגע. זונות בבולגריה, זו לא התבוללות? או שאני מתבלבל בינך לבין מישהו אחר? אה, בעצם לא, אני לא".



גולשת אחרת כתבה: "אורן כתומכת המפלגה שאליה אתה משתייך, הדעות שלך מבישות, גזעניות וחשוכות. עצוב שאדם כמוך עם כל כך הרבה עוקבים מפיץ את האג'נדה האומללה הזו. חבל שאלו הערכים שאתה מעביר הלאה. חבל על השנאה והפילוג שאתה גורם. הליכוד צריך להוקיע אנשי ציבור מהסוג שלך, שפוגעים אנושות בתדמית שלנו".



ח"כ סתיו שפיר אמרה: "לוסי אהריש האמיצה וטובת הלב מבינה מה זה להיות יהודי יותר משמבין מי שצייץ את הסטטוס המבחיל והגזעני שנאלצת לשתף פה - בתקווה שכולם יראו עם מי יש לנו עסק ואיזה אנשי זוהמה נתניהו הכניס אלינו הביתה".



לעומת זאת, ח"כ חזן קיבל חיזוק מיו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, שכתב: "אני מבין את לוסי אהריש שלא מוכנה להתחתן עם ערבי. אבל אני מצפה מצחי, שהוא בא ממשפחה טובה, שישמור על הכבוד של עם ישראל ולא יתבולל. צחי, לא מאוחר מדי, חזור בתשובה ושוב לעם ישראל".