לקראת הכרעה: אשתו של רומן זדורוב שהורשע ברצח הילדה תאיר ראדה מצפה להכרעת בית המשפט העליון בעניין ומקווה כי הפעם יזוכה. שופטי בית המשפט העליון הודיעו היום (שני) כי ימסרו ביום רביעי את הכרעתם בערעור שהגיש רומן זדורוב, שהורשע פעמיים בביצוע הרצח.



ההודעה על כך שהשופטים הגיעו להחלטה תפסה את הוריה של ראדה, אילנה ושמואל, בבית החולים, שם מאושפז האב, לאחר שחלה התדרדרות במצבו בעקבות מחלת הסרטן בה הוא לוקה.



"שמענו על המועד מהתקשורת", אמרה אילנה ראדה. "אני לא יודעת עדיין אם נגיע לבית המשפט. אני נמצאת בבלבול גדול". אולגה, אשתו של זדורוב, סיפרה כי בני הזוג נרגשים לקראת ההכרעה: "קשה להעריך מה יהיה. אני רק מקווה שבמשפט הזה ייעשה סוף סוף צדק".


ההרשעה והסערה


גופתה של תאיר ראדה נמצאה בבית ספרה בקצרין, ב-6 בדצמבר 2006, כשעליה סימני אלימות קשים. היא הייתה בת 13 במותה. כשבוע לאחר הרצח, עצרה המשטרה את רומן זדורוב, פועל בניין שעבד בשיפוצים בבית הספר.



משפטו והרשעתו של זדורוב ברצח עוררו סערה ומחלוקת. הוא הורשע בבית המשפט המחוזי בנצרת וערער לעליון - שהשיב את התיק למחוזי - שם הורשע זדורוב פעם נוספת. לפני שנה וחודשיים ערער שוב לעליון ומחר ימסרו השופטים, יורם דנציגר, יצחק עמית וצבי זילברטל, את הכרעתם.