לא רק בצמרת המשטרה מתבצעות עבירות מין. שי אלגרבלי, רכז תנועה בתחנת המשטרה במודיעין, הואשם היום (חמישי) כי ביצע מעשים מגונים והטריד מינית נערה בעת שהייתה בת 15 ושירתה כמתנדבת בתחנת מודיעין, במסגרת פרויקט "מחויבות אישית" מטעם בית ספרה. השוטר עצמו מכחיש את המיוחס לו. 

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שקד דהן מהמחלקה לחקירות שוטרים, במספר הזדמנויות, הפנה כלפיה אלגרבלי הצעות חוזרות בעלות אופי מיני, לאחר שהראתה לו בהתנהגותה כי אינה מעוניינת. בנוסף, במספר הזדמנויות, ביצע הנאשם מעשים מגונים בנערה. מאז ספטמבר 2013 ועד היום, משרתת הנערה, כיום בת 17, כמתנדבת במשטרה. המעשים המיוחסים לאלגרבלי התבצעו לכאורה מאוקטובר 2014 ועד ינואר 2015, עת התנדבה המתלוננת בתחנת מודיעין. 

בהזדמנויות שונות, נהג הנאשם להחמיא למתלוננת כי היא יפה ומושכת וכן אמר לה, מספר פעמים, בהזדמנויות שונות, אמירות מיניות בוטות שהביכו אותה. בין היתר אמר לה "אני מת להיות איתך שבע דקות לבד, את מאוד מושכת". כן נהג לשאול אותה, בהזדמנויות רבות ושונות, אם היא מעוניינת בקיום קשר בעל אופי מיני עמו. בנוסף, כמה פעמים נגע אלגרבלי באזורים מוצנעים בגופה של הנערה, בניגוד לרצונה.

באחד המקרים, בעת שהשניים הסיעו בניידת שוהה בלתי חוקי, במהלך הנסיעה, הניח את ידו על רגלה. בהמשך הנסיעה כשהתרוממה מעט ממקומה, נגע הנאשם בישבנה, בניגוד לרצונה. משהבחין כי היא נבוכה מהתנהגותו, אמר לה: "למה את כל כך בלחץ? לפחות זכיתי לגעת בתחת שלך", כלשונו. בנוסף, כתב לה אלגרבלי הודעות בפייסבוק, לפיהן הוא "מתגעגע", מבלי שהנערה השיבה לו. בהמשך אותו היום, כשהשניים שהו בתחנת המשטרה במהלך משמרת, הוא ליטף את גופה ולא חדל למרות שהסיתה את ידו, עד שנאלצה לעזוב את החדר. 


סנגורו של אלגרבלי, עורך הדין אבי איטח, מסר בתגובה לכתב האישום: "למדנו את חומר הראיות ואנחנו דוחים את כתב האישום. מרשי מכחיש נמרצות את המפורט בו. יש פה פרשנות שגויה של הנסיבות".