ארבעה חודשי מאסר על תנאי ו-180 שעות עבודות שירות – זה העונש שגזר היום (ראשון) בית משפט השלום בתל אביב על ארטמי קזרוב, תושב רמת גן בן 28, שהורשע בתקיפת חברת הכנסת חנין זועבי, בימים שלפני הבחירות לכנסת ה-20. "אלימות על רקע פוליטי או אידיאולוגי, וביתר שאת אלימות פיזית כלפי נבחר ציבור בשל דעותיו ובמסגרת מילוי תפקידו, מהווה קריאת תיגר על המשטר הדמוקרטי", כתב השופט בהחלטתו.
 
האירוע התרחש ב-3 במרץ, בעת שחברת הכנסת זועבי השתתפה בכנס בנושא מעמד האישה במכללה למשפטים ולעסקים ברמת גן. קזרוב הגיע למקום עם קבוצת פעילי ימין, במטרה למחות נגד זועבי. בעת נאומה התקהלו הפעילים סביב הבמה והחלו לקרוא קריאות גנאי לעברה. תומכי חברת הכנסת זועבי השיבו בקריאות גנאי.
 
במקום החלה מהומה, לאחר שאחת מתומכי חברת הכנסת זועבי הניפה צעיף של דגל פלסטין, שלוותה בדחיפות בין הנוכחים במקום. בשלב זה עלה הנאשם על שולחן ושפך על ראשה של זועבי את תכולתו של בקבוק משקה. כבר ביום למחרת הוגש נגדו כתב אישום, הוא הודה והורשע בעבירות של תקיפה סתם והתנהגות פסולה במקום ציבורי.
 

בדיון שהתקיים היום בנושא גזר הדין, ביקשה הפרקליטות לגזור על קזרוב עונש של עבודות שירות ומאסר על תנאי. הוא, מצדו, ביקש לבטל את הרשעתו, בנימוק כי הוא מנהל אורח חיים נורמטיבי והדבר יפגע בעבודתו. השופט צחי עוזיאל קבע כי "הנסיבות הסובבות את המעשה, המניע מאחוריו והעובדה כי התקיפה הופנתה כלפי נבחרת ציבור ועל רקע עמדותיה, מחייבים תגובה עונשית", ודחה את בקשתו של הנאשם.