הסתיימה בלא תוצאות הפגישה בין סנגוריו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לבין פרקליט המדינה, שי ניצן, וצוותו המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, אלי אברבנאל, פרקליטות מחוז ירושלים והמרכז, נורית ליטמן ורונית עמיאל, והתובע, עורך הדין אורי קורב. הפגישה נמשכה כשלוש שעות, בהן הציגו הסנגורים איל רוזובסקי, רועי בלכר ואמירה אמרה את רצונו של אולמרט להגיע לעונש מאסר מוסכם בגין פרשות טלנסקי והולילנד. 



הסנגורים ביקשו ששמונה חודשי המאסר שנגזרו על אולמרט בפרשת טלנסקי יחפפו, לפחות בחלקם, לעונש 18 חודשי המאסר בפרשת הולילנד וכן ניסו להסיר את איום חקירת החשדות לשיבוש הליכי משפט מעל ראשו של אולמרט, שעולות לכאורה מהקלטות שולה זקן.



מאידך, בפרקליטות לא ממהרים לקבל החלטה גם בעניין סגירת תיק החקירה נגד ראש הממשלה לשעבר בגין שיבוש מהלכי משפט בעקבות הקלטות שולה זקן. בראיון לחדשות ערוץ 2 שנערך עוד טרם הפגישה וישודר במוצאי שבת, אמר פרקליט המדינה שי ניצן כי "אין לי שום כוונה לתת לאולמרט הנחות סלב, או החמרות סלב. אם נחשוב שהאינטרס הציבורי ייצא נשכר מהעסקה, אעשה זאת. אם הנאשם מוכן להודות ולקבל עונש ראוי, אז לכן עושים עסקאות טיעון". 



אולמרט יחל לרצות את עונש המאסר בן השנה וחצי שנגזר עליו ב-15 בפברואר בעקבות הרשעתו בפרשת הולילנד. ביום שלישי הקרוב אמור בית המשפט העליון לדון בערעור של אולמרט על הרשעתו בפרשת טלנסקי, ואם עד אז יגיעו הצדדים להסכמה, ייתכן ולא יהיה צורך בדיון.  



פרקליט המדינה התייחס בראיון גם לחקירה נגד שרה נתניהו בפרשת מעונות ראש הממשלה: "הפרשה הזאת קשורה לכל מיני גורמים בסביבת נתניהו. כרגע אין מידע שמחייב חקירה של ראש הממשלה. אם הייתי חושב שזה לא באמת עניין פלילי, כנראה שלא הייתי פותח בחקירה פלילית".