כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) נגד בן 30, תושב מרכז הארץ, בגין עבירות מין שביצע באחותו בת ה-22 במשך שנים. פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד הגבר החשוד כי בטרם מלאו לאחותו שש שנים, ביצע בה מעשה סדום.



מכתב האישום עולה כי הנאשם הטיל את מרותו על המתלוננת ויצר אצלה תלות נפשית כלפיו. עוד עולה כי משנת 2001, בעת שהאחות היתה בת שבע, ועד שנת 2009 כשהיתה בת 15 ביצע בה האח מעשי סדום ואילץ אותה לבצע בו מין אוראלי. עוד עולה כי כאשר התנגדה האחות לבצע זאת, תקף אותה האח והיכה אותה. עוד עולה כי מעשים אלו חזרו בשנים 2014 ו-2015 וכי במהלך שנים אלה אנס אותה האח.



במקרים בהם ביצע הנאשם מעשי סדום במתלוננת, הוא הורה לה להיות בשקט ולא לזוז. בכתב האישום נטען כי בשל מרותו של הנאשם כלפי המתלוננת ותלותה הנפשית בו, לא הביעה המתלוננת התנגדות למעשיו.



בעקבות מעשיו של האח פונתה הצעירה לבית החולים בחודש דצמבר האחרון לקבלת טיפול רפואי, שם עלה חשד לפגיעה מינית. על פי כתב האישום דרש האח מהצעירה להגיד כי בחורים בשכונתה ואדם נוסף אותו היא מכירה, הם שפגעו בה. "במעשיו אלה ניסה הנאשם להניע את המתלוננת שבחקירה על פי דין תמסור הודעת שקר", נכתב בכתב האישום. עוד עולה כי דרש ממנה לבלוע תרופות ואמר לה כי "אם היא תמות או תהיה בבית משוגעים – אין עדות ואי אפשר יהיה ל'לשים אותו בכלא'. הנאשם עשה את המתואר בכוונה למנוע ולהכשיל את הליך השיפוטי, וכן בדרך נמהרת אשר היה בה כדי לסכן את חייה של המתלוננת או לגרום לה לחבלה".