אב הבית לשעבר של מעון ראש הממשלה, מני נפתלי, שזכה היום (רביעי) בתביעה בבית הדין לעבודה אמר בתגובה כי לא הופתע מפסק הדין. "ידעתי שאנצח. פסק הדין לא בא לי בהפתעה. הסכום לפיצויים לא משנה לי כי אני בחובות הרבה יותר גדולים מהמשפט הזה, אבל זו רק תחילת הדרך מבחינתי. אני ממתין עוד לתביעות דיבה נגד כל מי שדיבר עליי. מבחינתי זה רק ניצחון קטן בדרך".



כזכור, היום רשם נפתלי ניצחון גדול לאחר שטען כי הופרו תנאיו כעובד במעון ראש הממשלה, וכי סבל לאורך הדרך מהתנהגות שפגעה בו. נפתלי זכה בסכום של כ-173 אלף שקלים, 75 אלף שקלים מהם על הפרת חוק איסור לשון הרע, 80 אלף שקלים בגין עוגמת נפש ועוד הוצאות משפט, שישלימו את הסכום.



לפני בית הדין הובאו עדויות רבות המצביעות על כך שבמעון שררו תנאי העסקה פוגעניים בגין התנהגותה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, ויחסה אל העובדים. אלה כללו דרישות מוגזמות, העלבות, השפלות והתפרצויות זעם. כמו כן נדרשו העובדים לעבוד שעות רבות וחריגות. בשל כל אלה תחלופת העובדים במעון ראש הממשלה הייתה גבוהה, ושרר בה מחסור כרוני בכוח אדם. היותו של המעון סביבת עבודה ייחודית ומורכבת אינה מצדיקה העסקה פוגענית.



בתוך כך הרשת גועשת לאחר זכייתו של נפתלי. העיתונאי בן כספית צייץ בטוויטר: "יש שופטים בירושלים. למרות הפרקליטות המתקרנפת, סוללת עורכי הדין ומסע ההכפשות: מני נפתלי ניצח את המשפחה הקיסרית. אמיץ אחד בסדום".



על הזכייה בסכום של 173 אלף שקלים צייץ גיל טבת בטוויטר: "לשלוף ארנקים נתיני הממלכה, מני נפתלי ניצח אותנו בתביעה".



היועצת הפוליטית לשעבר של ראש הממשלה, בנימין נתניהו ציננה את ההתלהבות מפסק הדין וצייצה: "פסה"ד של מני נפתלי הוא טיפה בים של הסיפור האמיתי. מכה קלה בכנף. עם העיתונות הישראלית והציבור הטיפש משפחת נתניהו יכולה להרגיש בטוחה לעולם ועד".