לאחר זכייתו של מני נפתלי בתביעה בבית הדין לעבודה והאמירות הקשות בפסק הדין נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו - היא הודיעה הערב (חמישי) כי היא מתכוונת להגיש ערעור בתיק למרות שהיא לא צד בו.
 
"הגברת נתניהו לא הייתה נתבעת בתיק", מסרו ממשפחת נתניהו," ולפיכך לא התאפשר לה להביא עדים וראיות מטעמה שיוכיחו את אמיתות דבריה.למרות זאת, בית הדין לעבודה קבע ממצאים הפוגעים קשות בגברת נתניהו, ודמה נשפך על לא עוול בכפה בכלי התקשורת".

"לאחר שפסק הדין נלמד היום על ידי עורכי הדין של משפחת נתניהו - המליצו עורכי הדין על הגשת ערעור מצידה של רעיית ראש הממשלה, כולל הגשת בקשות מתאימות על מנת שיתאפשר לה להביא את מכלול העדים והראיות המוכיחים כי החלטת בית הדין בכל הנוגע לגברת נתניהו שגוייה, מוטעית  ורחוקה מהמציאות", אמרו מטעם המשפחה.


בית המשפט קבע שנפתלי יפוצה ב-170 אלף שקלים. טענתו על תנאי העסקה פוגעניים בתקופת עבודתו במעון ראש הממשלה התקבלה במלואה: "לפני בית הדין הובאו עדויות רבות המצביעות על כך שבמעון שררו תנאי העסקה פוגעניים בגין התנהגותה של גברת נתניהו ויחסה אל העובדים".
בית הדין מציין כי העדויות הצביעו על "דרישות מוגזמות, העלבות, השפלות והתפרצויות זעם. כמו כן נדרשו העובדים לעבוד שעות רבות וחריגות. בשל כל אלה תחלופת העובדים במעון ראש הממשלה הייתה גבוהה, ושרר בה מחסור כרוני בכוח אדם. היותו של המעון סביבת עבודה ייחודית ומורכבת אינו מצדיק העסקה פוגענית".
נשיאת בית הדין לעבודה דיתה פרוז'ינין כתבה בפסק הדין: "היותו של המעון סביבת עבודה ייחודית אינו מצדיק העסקה פוגענית שבה עובדים חסרי אונים נאלצים לעבוד שעות רבות מאוד תוך שהם חשופים לדרישות מוגזמות להעלבות ולהתפרצויות זעם... דווקא מעון ראש הממשלה, על כל המורכבות שבו, אמור לשמש מופת ודגל לשמירה על זכויותיהם של העובדים".
השופטת המשיכה: "גברת נתניהו טענה כי התובע ואף בא כוחו הציעו כספים לעובדים שיעידו נגדה, שהיו עשרות אנשים שהתובע לחץ עליהם והציע להם כסף כדי שיעידו נגדה וכי מר גיא אליהו הוא מהמר כפייתי... נדגיש שלדברים אלה לא נמצא כל בסיס ראייתי בחומר הראיות שהוצג לפנינו ולא הובא אף לא בדל ראיה התומך בהם... גם על גברת אתי חיים אמרה גברת נתניהו בעדותה דברים קשים אשר מוטב היה לולא נאמרו. יש להצטער על כך שגברת נתניהו בחרה להכפיש באופן חמור כל כך עובדים לשעבר במעון מבלי שנמצא לטענות אלה בסיס ראייתי מינימלי בחומר הראיות שהוצג לפנינו".
על עדותה של שרה נתניהו אמרה השופטת פרוז'ינין: "בניגוד לגרסתה כי היא משתדלת לא להיות מעורבת בניהול הבית, וכי עשתה זאת בלית ברירה רק בתקופת עבודתו של התובע, מחומר הראיות שהוצג לפנינו עולה כי גברת נתניהו מנהלת את המעון באופן פעיל ביותר וביד רמה".