הסיוט של כל הורה לנערות מתגברות התגשם בפתח תקווה: כתב אישום הוגש בשבוע שעבר לבית משפט השלום בעיר נגד מואמן טאהא, בן 22 מכפר קאסם, בגין מעקב אחר תלמידות חטיבת ביניים, בדרכן חזרה מבית הספר, וביצוע מעשה מגונה באחת מהן. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, אך השופט החליט לשחררו למעצר בית. טאהא עצמו מכחיש את המעשים המיוחסים לו.
 
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין איריס פיקר מפרקליטות מחוז מרכז, ב-24 בדצמבר 2015, חזרה אחת המתלוננות, בת 17, מבית ספרה שבפתח תקווה. בשביל הגישה לביתה ניגש אליה טאהא, שאל אותה לשמה וביקש לשוחח עמה. היא אמרה לו את שמה וניסתה להתחמק ממנו אך טאהא התעקש, אמר לה כי הוא מבחין בה מדי יום בשובה מבית הספר לתת לה את מספר הטלפון שלו בכדי שיפגשו בערב. 
 
הנערה אמרה לטאהא כי יש לה חבר ובתגובה שאל אותה טאהא אם היא מקיימת יחסי מין עם החבר ואם החבר מעוניין להינשא לה. בהמשך הציע לה טאהא לשכב עמו, אחז בחוזקה בשתי ידיה, אמר לה כי הוא אוהב אותה ונגע בחזה שלוש פעמים, למרות שסילקה את ידו ממנה. לאחר מכן הורה לה שלא לספר את שארע ועזב את המקום. למחרת, כששבה לביתה מבית הספר, המתין לה טאהא במכוניתו, קרא בשמה פעמיים והיא נמלטה לביתה.

 

הבחין בהן בעודן הולכות ברחוב וצפר לעברן 


אך בכך לא תמו מעשיו של טאהא. שבוע לאחר מכן סיימו שתי נערות בנות 14 ו-15 את יום הלימודים בכתה ח' בבית ספרן שבפתח תקווה. הנאשם הבחין בהן בעודן הולכות ברחוב וצפר לעברן ממכוניתו. בשלב מסוים התפצלו השתיים וכל אחת מהן צעדה לביתה. טאהא עקב בתחילה, תוך נסיעה, אחרי אחת מהן, עד שנכנסה לבניין מגורים, ובהמשך נסע בעקבות האחרת. 
 
כשהגיעה הנערה לביתה, פתחה באמצעות קודן את דלת הכניסה לבניין. טרם נסגרה הדלת, נכנס טאהא בעקבותיה ללובי הבניין, הלך אחריה למעלית ועצר באמצעות רגלו את דלת המעלית לבל תיסגר, בעוד היא עומדת בתוך המעלית. טאהא אמר לנערה המבוהלת שלא תחשוש ושאל לשמה. בשלב זה הגיעה שכנה ללובי הכניסה לבניין וטאהא עזב הבניין במהירות.
 
ביום שלישי שעבר הוא הואשם בביצוע עבירות של פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה. בין הראיות שהציגה הפרקליטות ישנם צילומי אבטחה מהבניין אליו נכנס לכאורה בעקבות אחת הנערות, שזיהו את טאהא במסדר זיהוי, וכן עדויותיהם של הורי הנערות, שסיפרו על הבהלה הרבה שאחזה בהן בעקבות האירועים. 
סנגורו של טאהא, עורך הדין אנואר פריג', מסר בתגובה כי מרשו מכחיש את המיוחס לו: "הוא הזדמן לאזור במסגרת עבודתו כמוביל ברזל, אך לא הטריד את הנערות ולא ביצע כל מעשים מגונים". 

צילום ארכיון:  למצולמות אין כל קשר לכתבה