בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שני) 15 שנות מאסר על אב, קצין בחיל האוויר, שביצע עבירות מין קשות בשתיים מבנותיו, כשהיו בנות 11 ו-13. האב הודה בין היתר בביצוע מעשים מגונים ומעשה סדום באחת הבנות לאורך כשנתיים, למרות שהיא התנגדה למעשיו. אחת משתי הבנות ניסתה לשים קתץ לחייה בעקבות העבירות הקשות. 



הקצין, תושב הדרום בשנות הארבעים לחייו, נהג לתקוף מינית את בנותיו הקטנות בכמה הזדמנויות ובכמה מקומות "לשם גירוי, סיפוק וביזוי מיניים", כפי שקבע הרכב בית המשפט, בראשות סגנית הנשיא השופטת רויטל יפה-כ"ץ, שכתבה את גזר הדין. 

באוגוסט 2014, בעת שהנאשם וחלק מילדיו היו בחופשה בצימר בצפון, כאשר הקורבן השני, ש', שכבה במיטה בצימר על בטנה, "ליטף בידו את איבר מינה... הוא חדל ממעשיו רק כאשר פנתה אליו ואמרה לו 'די'".
 
מהתסקיר שהוגש לבית המשפט עולה, כי האחיות הצעירות חיו עד לחשיפת הפגיעה במשפחה בעלת מעמד חברתי וכלכלי גבוה. הפגיעה המינית היוו ניפוץ היסודות והמבנה בחייהן של הבנות ושל המשפחה כולה, דבר שגרם להתרסקות המשפחה כולה.
 
הילדה הצעירה מבין השתיים, חשפה את האירועים ראשונה, כאשר תחילה שיתפה את אחותה ובהמשך סיפרה גם לאם. בתסקיר נאמר, כי היא מצויה במצוקה ממשית. "ניתן להתרשם מסימפטומים המאפיינים פוסט-טראומה, הכוללים קשיי נשימה, סיוטים, חרדות והתקפי חרדה", נכתב בתסקיר שמביע חשש שהנערה עלולה להתאבד, כפי שניסתה בעבר.
"קרה פיצוץ בבית"
"הרגשתי שקרה לי פה איזה פיצוץ בבית", העידה אמן של הבנות בבית המשפט, שמאז האירוע הקשה התגרשה. "אני צריכה לטפל בארבעה ילדים פצועים קשה, שתיים אנוש ושתיים פצועים קשה שאני לא יודעת במי לטפל קודם, כשאת עצמי שמתי לרגע בצד". הכעס שלה על הנאשם כה רב עד שגם החליפה את שמה, לאחר גירושיה במרץ 2015, בתום 15 שנות נישואין. האם סיפרה כיצד הוריה התגייסו לסייע לה עם חשיפת הפגיעות, ואף סיפרה על סדר היום של ארבעת הילדים שנשארו בלי אבא, ועל הפגיעה בכל אחד ואחד מהם עקב כך.
 
פדופיל מירושלים רכש את אמון ההורים - וביצע מעשים מגונים בילדיהם
 
האב הודה לראשונה בפני אשתו על המעשים, ולדבריו הופתע כאשר גילה כי אשתו הגישה תלונה במשטרה, "במקום שתאפשר לי ללכת לטיפול". תסקיר המבחן קבע, כי "לנאשם יכולות קוגניטיביות ומילוליות גבוהות; הוא בעל נטייה לעיסוק מוגבר במין ובעל עיוותי חשיבה המאפיינים עברייני מין - כגון תפיסתו את קשריו עם בנותיו כשוויוניים".
"קורבן למעשים סוטים"
"מעשי הנאשם קשים וחמורים. במשך כשנתיים היו הבנות קורבן למעשיו המיניים הסוטים, שנעשו בעיקר בביתן, המקום אשר אמור להיות להן כמקלט, תוך שהתעלם באופן מוחלט מהנזק העמוק שמעשיו גורמים להן. הוא ניצל את מרותו כאב כדי לנצל אותן לסיפוק מאוויו", נכתב בגזר הדין.

עוד נכתב בגזר הדין: "הנאשם פגע בבנותיו פעם אחר פעם, כאשר המעשים הסלימו עם עשייתם. הנאשם אמור היה להגן על בנותיו, לחנך אותן לדרך ארץ, לשמור עליהן מכל רע, ובמקום זאת הפך אותן לכלי למימוש דחפיו המיניים". בנוסף, הרכב השופטים קבע שעל האב לפצות כל אחת משתי בנותיו ב-100 אלף שקל.