כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נגד שלמה ירימי, תושב אלעד בן 24, בגין אינוס ומעשה מגונה בקטינה בת 17. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רוזי כבאז, הנערה, עבדה במלון בהרצליה יחד עם הנאשם. בין השניים הייתה היכרות שטחית על רקע עבודתם המשותפת במלון.



לפני עשרה ימים עבדה הנערה במלון במהלך שעות הערב, עד לשעה 1:00. עם סיום המשמרת, ביקשה הקטינה לשוב לביתה ופנתה לנאשם בבקשה כי יסיע אותה לביתה ברכבו. היא נכנסה לרכבו של הנאשם, מסרה לו את כתובת מגוריה, וכיוונה אותו לשם. במהלך הנסיעה שאל הנאשם את הקטינה אם יש לה חבר והיא השיבה בשלילה. הנאשם הוסיף ושאל את הקטינה לגילה והיא השיבה לו שעוד מספר חודשים ימלאו לה 18. אז הנאשם החל ללטף את הקטינה על ידה ושאל אם זה נעים לה והיא השיבה בשלילה.



בהמשך ביצע הנאשם בנערה מעשה מגונה ללא הסכמתה. בשלב זה היא קפאה, ואילו הנאשם פתח את כפתור מכנסיה ורוכסן מכנסיה, הכניס את ידו אל מתחת למכנסיה ומתחת לתחתוניה וביצע בה אונס. בשלב זה צעקה הנערה על הנאשם "מה אתה עושה?", והנאשם חדל ממעשיו.



מיד לאחר מכן, הנאשם עצר את רכבו בצד הדרך וביקש ממנה להישאר עמו, אך היא סירבה. הנאשם המשיך בנסיעה עד למקום בו ביקשה ממנו לעצור. כשהגיעו למקום, ביקש הנאשם מהנערה לתת לו נשיקה, אך היא סירבה, והוא נישק אותה על לחיה ללא הסכמתה.



בבקשת הארכת המעצר טענה הפרקליטות כי לנאשם יש עבר פלילי של תקיפה מינית של ילדה בת 14 וכי עברו הפלילי מעיד על מסוכנותו. 



בחקירתו טען ירימי כי אכן נגע באיבר מינה של הנערה, אך טען כי לא אנס אותה. בנוסף, הוא טען שהיא אמרה לו כי כבר מלאו לה 18.