בית המשפט המחוזי בלוד גזר 29 שנות מאסר על מוחמד אל האדי, תושב לוד, שהורשע, במסגרת הסדר טיעון, בהריגת עלא הינדי, תושב העיר בן 28, באוגוסט 2013. מלבד הריגה, הורשע אל האדי בעבירות של הובלת נשק ושיבוש הליכי משפט. הוא ירה בהינדי למוות ברחוב הרוגי מלכות בלוד. המניע למעשה היה חשדו כי בני משפחת הינדי היו מעורבים ברצח קרוב משפחתו, חודשיים קודם לכן. בנוסף, נגזר עליו לשלם פיצויים לאלמנתו ולילדיו של הינדי, בסכום של כחצי מיליון שקל.



השופטים, מנחם פינקלשטיין, ליאורה ברודי ורמי אמיר, החליטו לקבל את הסדר הטיעון, שמצד אחד הפחית את העבירה בה הורשע אל האדי מרצח להריגה, ומצד שני כולל עונש כבד מאד, לאחר שקיבלו את הצהרותיהם של בני משפחתו של ההרוג. אביו תיאר כיצד מות בנו הרס את עולמו ופגע קשות במשפחה כולה. אלמנתו תיארה את השבר הגדול שנגרם למשפחה עם מות בעלה, ועל הקושי הרב לגדל את שלושת הילדים הקטנים, בני שש, ארבע ושלוש.



"העבירות שהורשע בהן הנאשם הן חמורות מאוד", כתבו השופטים בגזר הדין. "אנו סבורים שיש מקום לכבד את הסדר הטיעון, שיש בו מצד אחד המרת עבירת הרצח לעבירת הריגה, אך מצד שני שיעור העונש הכולל המוסכם הוא גבוה מאוד. התרשמנו כי מכלול השיקולים הנוגעים לעניין נשקלו בכובד ראש על ידי הצדדים, והעונש המוצע עולה בקנה אחד עם האינטרס הציבורי".