ללא רחמים: מטפל סיעודי הואשם כי תקף מטופל שלו, נכה מרותק לכיסא גלגלים, בכך שהכה אותו באגרופים וחנק אותו. אשתו של הטופל, שראתה את האירוע, התלוננה נגד המטפל במשטרה, וזה מכחיש את האישומים המיוחסים לו. על פי כתב האישום, שהוגש ביום רביעי שעבר לבית משפט השלום בתל אביב, באמצעות עורך הדין שרון רגב מפרקליטות מחוז תל אביב, המטפל, באבו אפרין, אזרח הודו כבן 40, התגורר בביתו של א', תושב חולון בן 68, שמצבו הרפואי מוגדר סיעודי.



לפני כשבועיים וחצי, בעת שעמדה אשתו של א' מחוץ לדירה ושוחחה עם שכנתה, שמעה את זעקותיו של בעלה. כשנכנסה לדירה ראתה את א' חבול בפניו וזב דם, כשאפרין עומד לצדו. א' תיאר בפניה באותו הרגע כי מטפלו תקף אותו. לאחר מכן, שמעה את א' צועק מן הסלון בדירה "אי אי אתה חונק אותי". כשפנתה אליו הבחינה במטפל לצדו, כשידי המטפל מונחות סמוך לצווארו של בעלה בתנועת חניקה. כשהתקרבה אליו, הבחינה בסימנים אדומים סביב צווארו.



א' פונה לחדר המיון, שם התברר כי הוא סובל מחבלות בידיו, סימני חניקה על הצוואר, חבלה וחתך במצח ושטף דם בפניו. המטפל נעצר על ידי המשטרה. בחקירתו הכחיש כי תקף את א' וטען כי חבלותיו נגרמו כתוצאה מנפילתו מכיסא הגלגלים. בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפת קטין או חסר ישע. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את המטפל עד תום ההליכים נגדו. בבקשה צוין כי אפרין הוא אזרח הודי, השוהה בישראל שלא כדין וללא אשרת שהייה, ומכאן קיים יסוד סביר לחשש כי יתחמק מריצוי עונשו.