שנתיים אחרי לאחר רצח החייל יפתח גריידי במועדון ברעננה, נחתם היום (חמישי) הסדר טיעון בין פרקליטות מחוז המרכז לבין מני דבוש, שהואשם בהריגתו. על פי ההסדר, דבוש יודה בביצוע עבירות של אי מניעת פשע ובשיבוש הליכי משפט. עוד על פי ההסדר, קיבל דבוש עונש של 15 וחצי חודשים בפועל ועוד שישה חודשי מאסר על תנאי - אותם סיים לרצות בתקופת מעצרו. המשמעות היא כי דבוש לא ישב יום נוסף מאחורי סורג ובריח.

הסיבה העיקרית להסדר היא שינוי בעדותם של שני העדים המרכזיים בתיק, שהעידו במשטרה כי ראו את דבוש מתקוטט עם גריידי, לפני שהחייל נדקר. בעלותם על דוכן העדים, מסיבה שאינה ברורה, חזרו בהם העדים מגרסתם והעדות שלהם השתנתה משמעותית. לאורך המשפט, רמזו השופטים כי יש להגיע להסדר בתיק. דוגמא לכך נרשמה עם החלטתם לשחרר את דבוש למעצר בית, צעד חריג בדרך כלל עבור נאשמים בהריגה.

התקרית אירעה בליל ה-21 באפריל, במועדון "שש" ברעננה. דבוש והנאשמים הנוספים, בן גניש, שלו מיוחס רצח ומשפטו עדיין מתנהל, ושי קלדרון, שמואשם באי מניעת פשע, בילו במועדון, כמו גם גריידי וחבריו. במהלך הערב, כך נטען, ניסה קלדרון ליצור מגע עם ידידתו של גריידי, למרות שזו הביעה התנגדות. כשקלדרון המשיך במעשיו נחלץ חבר לעזרתה. מכתב האישום עולה כי בעקבות האירוע התפתחה קטטה במועדון בין הנאשמים לחבריו של המנוח ומאבטחי המועדון ניגשו אל המעורבים והפרידו ביניהם.

בכתב האישום נטען כי במהלך הקטטה גמלה בליבו של גניש, ההחלטה להביא למותו של מי מחבריו של המנוח ולשם מימוש כוונתו נכנס למטבח של המועדון נטל משם מזלג גריל ארוך בעל שתי שיניים אותה בהמשך העביר לדבוש וכן סכין קצבים. שעה שהנאשמים צעדו לעבר שער היציאה הבחין גניש באחד המעורבים בקטטה הנמנה עם חבריו של המנוח והוא ניסה לדקור אותו אלא שהצעיר הצליח להימלט מהמקום.

דקות לאחר מכן הבחין גניש בגריידי ויחד עם דבוש הם הדפו אותו אל הקיר, הלמו בו באגרופים בזמן שדבוש דוקר אותו באמצעות המזלג וגניש נועץ בבטנו את הסכין. הנאשמים נמלטו מהמקום ואילו המנוח מעוצמת הפגיעה דימם למוות.

מן הפרקליטות נמסר, כי "נגד הנאשם העיקרי בפרשה עודנו מתנהל הליך בגין רצח המנוח, יפתח גריידי. באשר לנאשם מני דבוש, בשל קשיים ראייתיים שהתעוררו במהלך שמיעת הראיות בביהמ"ש, אשר נבעו משינוי גרסתם של עדי הראייה המרכזיים, תוקן כתב האישום במסגרת הסדר טיעון, וזאת על דעת משפחת המנוח. בהתאם לכך אישר היום בית המשפט את הסדר הטיעון והרשיע את דבוש בשיבוש מהלכי משפט ואי מניעת פשע. אנו משתתפים בצערה של המשפחה".