"גם אם מונחת חרב על צווארו של האדם אל יתייאש מהרחמים", כך אמר היום (שני) הזמר קובי פרץ אחרי קבלת גזר הדין בבית המשפט, ששלח אותו לשנתיים מאסר בבית הכלא, והוסיף כי "יש משפט שרץ איתי שנים: 'ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ'. אנחנו ב״ה נלך כמובן לעירעור במחוזי והקדוש ברוך הוא עוד יהפוך את הקערה על פיה וישלם לכל הרשעים והמקטרגים של הפרקליטות והשופטת. ה׳ הוא השופט הכי גדול שיש בעולם ולעולם ולא אף בשר ודם. אין יאוש לעולם. הבוטח ב-ה׳ חסד יסובבנו".

כאמור, בית משפט השלום בתל אביב גזר שנתיים מאסר בפועל על הזמר קובי פרץ, שהורשע בהעלמות מס ובדיווחים כוזבים למס ההכנסה. בנוסף, נגזרו על הזמר שלוש שנות מאסר על תנאי וכן קנס של 175,00 שקלים. הזמר אמור להתייצב לביצוע העונש בעוד כחודש, ב-13 ביוני. עם זאת, פרקליטיו של פרץ ביקשו עיכוב של ביצוע העונש, והשופטת הסכימה לכך בתנאי שיופקדו ערבויות. 

הזמר רון שובל, חברו של פרץ, אמר בתגובה לידיעה על כך שהוא נשלח לכלא כי "זה מצער מאד, קובי הוא חבר טוב שלי כבר שנים ואני מכיר את כל המשפחה שלו, את אשתו והילדים. קיבלתי קשה את הידיעה כמו שכולם קיבלו. קשה לי, כואב לי,  אין לי מה לומר פשוט כואב הלב. אני מקווה שיהיו בשורות טובות".

קולגות לתעשיית המוזיקה הים תיכונית סירבו להגיב על גזר הדין המפתיע של קובי פרץ, ביניהם דודו אהרון, עומר אדם ואחרים. עוד קולגות מהתעשייה שסירבו להגיב היו זמרים שבעצמם נחשדו או הורשעו בהעלמות מס, ביניהם אייל גולן שהורשע בעברו בהעלמות מס בשווי 2.5 מיליון שקלים וקיבל ארבעה חודשי עבודות שירות. מושיק עפיה, שבשיא הצלחתו כזמר נחקר בחשד להעלמת מס ולבסוף הגיע להסדר טיעון עם מס הכנסה, ומשה פרץ שהורשע כידוע במרץ האחרון על העלמות מס בשווי מיליון שקלים לאחר שהודה במעשים במסגרת הסדר טיעון - כששלב הטיעונים לעונש צפוי להיערך בספטמבר הקרוב.
 

פאר טסי: "לבי איתו"

גם הזמר פאר טסי הצטער לשמוע את הידיעה ואמר: "לא מתפקידי לשפוט או להגיב על הנושא אבל לבי איתו". דני מזרחי, מעצב האופנה, שהוא חבר של המשפחה, אמר בגל"צ כי "זה יום עצוב מאד, אני ממש מזועזע. עדיין לא הצלחתי לתפוס אותו אבל אני ממש מזועזע מכל הפרשה הזאת".
 
"זה אפילו בחלומות הכי הזויים שיכולים להיות לא חלמתי שיכול לקרות כזה דבר .אנחנו פועלים לפי חוק ויש בעיה מאד גדולה לדעתי לכלל האומנים, כשהם עושים את היצירות שלהם, זה לא מעניין אותם בגדול הכסף. לא שכל אחד מאיתנו לא רוצה חשבון בנק מנופח, אבל עומדים מאחוריהם אנשים שמנהלים את זה. ממש ממש רחוק מלהיות תאבת בצע. את קובי ואשתו אני מכיר אותם הם אנשים מאד הגונים וישרים ואני ממש מזועזע שאפשר להגיד עליו תאוות בצע".
 
"לדעתי, אני למדתי שבבתי משפט עושים משפט, לא עושים צדק. וזה גרוע מאד. לא שאני לא מאמין בבתי משפט שלנו אבל בכל זאת יש בעיה מאד גדולה, אני יודע שבתכלס לא מעניין אותנו הצד הכלכלי", סיכם מזרחי.