"אני מבקש להביע חרטה על המעשים שלי, אני רוצה להתנצל בפני פרקליטות המדינה, בפני בית המשפט ובפני משטרת ישראל אשר איבדו זמן יקר. אחי שיושב כאן באולם ניר מעוז חף מפשע ואני מצטער ועל הסבל שגרמתי לו. חשוב לי גם להתנצל  בפני עורכי הדין שהולכתי אותם שולל. אני מאוד אוהב את בני משפחתי ובפרט את אחיי", כך אמר היום דניאל מעוז, רוצח שני הוריו, בדיון שהתקיים בבית המשפט העליון, בערעורו על גזר דינו – שני מאסרי עולם ועוד חמש שנות מאסר.

מעוז ביקש את רחמי בית המשפט, אולם אחותו, תמר מעוז, שנכחה באולם, ביקשה מהשופטים שלא לחוס על אחיה ורוצח הוריה. "אם המערכת המשפטית לא הצליחה לעשות את הצעד הנכון בשביל לשמור על האינטרס שלנו, נפגעי העבירה, אנו מבקשים שכן תיקחו את האינטרס שלנו כנפגעי עבירה בחשבון", אמרה האחות לשופטים. "בחמש שנים האחרונות הועלו דברים שלא מתיישבים עם גישתו החדשה של הרוצח", אמרה בהתייחסה, בין היתר, לכך שניסה להאשים את אחיו ברצח. "אנו מתנגדים לבקשת המערער באופן נחרץ. אבקש מבית המשפט לתת משקל לעמדתנו".

השופטים סלים ג'ובראן, צבי זילברטל ואורי שהם, דנו בבקשתו של מעוז להפחית מעונשו את חמש שנות המאסר שנידונו עליו בגין שיבוש הליכי משפט. "העונש חמור ולא מוצדק", טען סנגורו, עורך הדין דוד ברהום. "כאשר מדובר בתיק רצח, הפרקטיקה שלא מטילים עונש נוסף על עבירות נוספות". "מדובר בהוצאת סכין מחזה האב המנוח", תיארה נציגת המדינה את חומרת מעשי השיבוש שביצע מעוז. "המערער ניקה מתחת לציפורניים של הוריו, הוא שפך אקונומיקה. מעבר לחילול הגופות, חילול כבוד ההורים, מעבר לזה יש השמדת ראיה".

השופט ג'ובראן התייחס לדבריו של מעוז ואמר: "יש דבר חדש ,המערער כאן קם ומביע חרטה. לדעתי יש לכך משקל, הוא לוקח אחריות". החלטתם של השופטים תימסר בהמשך.