כתב אישום הוגש היום לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד שלושה צעירים תושבי ירושלים, בגין סיוע למוהנד מוחסתב, החשוד בביצוע פיגוע הדקירה ברחוב הגיא ב-2 במאי. בפיגוע נפצע אדם חרדי באורח בינוני. הפרקליטות מייחסת לשלושה, שגרים בסמוך למקום האירוע, ביצוע עבירה של סיוע לאחר מעשה פשע וכן עבירת שיבוש הליכי משפט וביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. 



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, ביום הפיגוע, בשעות הערב, הגיע מוהנד מוחסתב לעיר העתיקה כדי לבצע פיגוע טרור ולרצוח יהודי. כאשר זיהה אדם בעל חזות חרדית, הוא רץ לעברו עם סכין שלופה ודקר אותו בגבו.
 לאחר שביצע את המעשה הוא נמלט ובשלב מסוים פנה למאלק חג'אזי בן ה-21, אחד הנאשמים שהיה אותה עת ברחוב, וביקש שיראה לו את הדרך לשער הפרחים. בדרך הוא סיפר לו שביצע פיגוע דקירה ברחוב הגיא.
 

על פי כתב האישום, חג'אזי השיב שיעזור לו להימלט מהעיר העתיקה ומהשוטרים. הוא הביא אותו למתחם סגור על מנת שלא להיראות במצלמות הרחוב וכדי לסייע לו לטפל בפצעיו. בהמשך, יחד עם שני הנאשמים הנוספים, טארק סמאן, בן 21 וקטין נוסף ששמו נאסר בפרסום, הם לקחו אותו לביתו של אחד מהם, נתנו לו בגדים להחלפה והחביאו אותו כאשר זיהו שוטרים שהתקרבו למקום, עד למעצרו, סמוך לחצות.