צעירה בת 20 נכה הלוקה בשכלה נאנסה והושפלה לפני כשבועיים וחצי על ידי שני פלסטינים וצעיר ישראלי, ככל הנראה ממניע לאומני. כך הותר הבוקר (רביעי) לפרסום על ידי בית משפט השלום בתל אביב, שהאריך את מעצרם של השניים. בהחלטתו ציין כי מדובר באירוע חמור וקשה שלווה בעבירות מין על פי החשד והשפלות מזוויעות "כל זאת לצד הערות גזעניות" נכתב.

בבית המשפט נחשף כי כבר לפני כשבועיים וחצי הוזעקו שוטרים ממרחב יפתח למלונית בדרום תל אביב שם מתגוררת הצעירה ומצאו אותה במצב נפשי קשה לאחר שלדבריה נאנסה על ידי שלושה צעירים. בחקירה מאומצת ובעדות מפורטת שנגבתה מהמתלוננת עלה החשד, כי הצעירה הושפלה על ידי השלושה שירקו עליה, הטילו עליה את מימיהם  וקראו לעברה קריאות גזעניות בזמן שאנסו אותה בזה אחר זה.
המשטרה, כך עולה, שמרה על פרטי הפרשה בחיסיון מוחלט בעיקר מהחשש שפרטיה יודלפו ויגרמו להתססה, וכל זאת חרף העובדה שכבר החזיקה בשני פלסטינאים שביצעו את המעשה הנפשע ובזמן שחיפשה אחר חשוד שלישי ישראלי, שפרטיו היו בידיה.

מהחקירה עלה כי אחד החשודים, עמאד אלדין דראגמה, פלסטיני תושב שטחים צילם את המעשה בסרטון בטלפון הנייד שלו ובו נראים שני צעירים אחד מהם קטין כשהם אונסים ומשפילים את הצעירה.
"מדובר באירוע שלפיו החשוד, יחד עם אחרים, ביצע עבירות מין קשות במתלוננות הלוקה בשכלה וסובלת מנכות. על פי החשד, מדובר בעבירות מין שנעשו לצד הערות גזעניות ואיומים לפגיעה במשפחתה של המתלוננת, וכן מעשים נוספים במטרה להשפיע ולפגוע בה", ציינה השופטת בהחלטתה להאריך את מעצרם של השניים. בבית המשפט עלתה תמונה קשה לפיה המתלוננת נמצאת במצב נפשי רעוע והיא נזקקת לטיפול נפשי בעקבות המעשים שחוותה.