בן רבי, צעיר בן 19 מרעננה, הואשם היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בניסיון רצח חברתו בת ה-17, בתו של כדורגלן עבר מפורסם. הוא נאשם גם בביצוע עבירות נוספות, בין היתר חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, תקיפה בנסיבות מחמירות, ריבוי עבירות איומים ועוד. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.



על פי כתב האישום, החל מחודש יוני האחרון נוהלה מערכת יחסים רומנטית בין הנאשם למתלוננת, בת 17, במשך כשלושה חודשים. במהלך התקופה, נהג רבי להצר את צעדי חברתו כאשר, בין היתר, לא אפשר לה להיפגש עם חברותיה, לצאת לבילויים ולשוחח עם בחורים אחרים. בנוסף, הנאשם נהג להתחקות אחר צעדיה מדי יום, באמצעות אפליקציה שהתקין ועקבה אחרי מכשיר הטלפון הנייד שלה.



איים בתנועת שיסוף גרון ואמר "אתן מתות היום"


לפי האישום הראשון, רבי איים על חברתו ותקף אותה במספר הזדמנויות. בין היתר, במהלך מריבה בין השניים בביתו של רבי, דרש שתישן בסלון, אך היא סירבה. בתגובה, תקף אותה ואיים עליה, והיא ביקשה לחזור לביתה. במהלך הנסיעה, תקף אותה והכה אותה באגרוף. כשהגיעו השניים לביתה בתל אביב, עצר רבי את הרכב וחברתו יצאה ממנו. הוא יצא מהרכב בעקבותיה, הפיל אותה לרצפה, בעט בה ונשך אותה בראשה.



בהמשך, במהלך חודש ספטמבר, ניתקה הנערה קשר עם בן זוגה למשך מספר ימים. במהלך ימים אלו, הגיע רבי לביתה, בזמן שהיא וחברותיה שהו בו. הנערה סירבה להכניס את הנאשם לדירה, אך הוא נכנס בכל זאת. הוא איים על חברותיה של המתלוננת בכך שסימן להן באמצעות ידו תנועת שיסוף גרון ואמר להן: "אתן והיא מתות היום". לפי האישום השני, לאור התקיפות הוצא נגד רבי צו הרחקה מהמתלוננת למשך 30 יום, אך הוא הפר אותו פעמים רבות.



על פי כתב האישום, לפני כעשרה ימים הזמינה הנערה את חברה לביתה, כדי לסיים את מערכת היחסים בצורה יפה. בשעה 11:50 בערך, הנאשם הגיע לביתה כשהוא מצויד בסכין. באותה העת נכחה בבית עוזרת הבית שפתחה לנאשם את הדלת. כשהיו בחדרה, שלף הנאשם את הסכין, התנפל על חברתו ודקר אותה 12 דקירות.



בשלב מסוים צעק "אללה הוא אכבר"


המתלוננת צעקה "הצילו, הצילו" וברחה מהנאשם לעבר הסלון, שם התפתח ביניהם מאבק והוא המשיך לדקור אותה. עוזרת הבית, ששמעה את הזעקות, ניסתה להגן על הנערה בגופה, אך רבי המשיך בדקירות. בשל מסוים צעק "אללה הוא אכבר", קיפל את הסכין ונמלט מהמקום. הנערה הובהלה לבית החולים איכילוב ומאושפזת שם עד היום כשהיא סובלת מפצעי דקירה וחתכים רבים.



מבקשת המעצר עולה כי לאחר מעצרו, אמר רבי לאנשי המשטרה: "הבטחתי לה מהיום הראשון, אמרתי לה מהרגע הראשון שאם תבגוד בי היא תכנס לבעיה, אני אמרתי לה את זה, אמרתי לה שאני אדאג שאם אני רואה אותה עם מישהו אני אעשה לה צלקות בפנים שאף אחד לא ירצה להתקרב אליה. אמרתי לה את זה מהחודש הראשון, היא עדיין עשתה את זה.. כל יום אני עוקב אחריה, מהרגע שאני מסיים את העבודה לא מעניינים אותי חברים, לא מעניין אותי אף אחד. כל יום אני נוסע לתל אביב עד 1:00-2:00 בלילה לראות מה הבחורה הזאת עושה, כל יום, כל יום".