בשבת בבוקר, לפני כשבוע וחצי, עקב צעיר בן 32 ברכבו אחר צעירה ברחובות תל אביב, איים עליה בסכין ואנס אותה, כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר. נטרו יאסו, תושב יבנה, מואשם באונס, בתקיפה ובהחזקת סכין. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.



מכתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי בסביבות השעה 8:00 בבוקר, נסע יאסו ברכבו בדרום העיר והבחין בצעירה בת 26, בעת שחיפשה מונית. הוא הציע לה טרמפ והיא סירבה. הנאשם המשיך בנסיעה בעקבותיה, ונכנס לרחוב הכרמל, בניגוד לכיוון הנסיעה. הוא החזיק באותה העת ברכבו סכין באורך 18 ס"מ ואלה מעץ.



בשלב מסוים יאסו חנה את הרכב, ירד ממנו והלך אחר המתלוננת כדי לנסות לשכנעה לבוא עימו. כשהיא סירבה שוב, תפס אותה בגבה ובזרועה וניסה להכניס אותה לרכבו בכוח. כשניסתה להתנגד אמר לה יאסו שתירגע ושהוא רק רוצה לאחל לה "שנה טובה". הצעירה ניסתה לסמן למכונית נוסעת והנאשם משך אותה לכיוון בניין ברחוב. הוא הצמיד אותה לקיר הבניין ואנס אותה, תוך שהוא מנסה לנשק אותה בניגוד לרצונה. כל אותה העת התחננה בפניו שיפסיק.



בהמשך, משך הנאשם בחוזקה את הצעירה לכיוון הכניסה לבניין, הצמיד אותה בכוח לדלת הכניסה וביצע בה מעשה אינוס נוסף. היא המשיכה להתחנן בפניו שיפסיק, אך הוא לא הקשיב לה. המתלוננת לחצה על כל הכפתורים של האינטרקום בדלת הכניסה לבניין והתקשרה לחברתה, שלא ענתה לה. בשלב זה, שמע את המתלוננת שכן המתגורר בבניין. השכן ירד למטה, הפריד בין הנאשם למתלוננת והחזיק בנאשם עד שהגיעה המשטרה למקום.



מבקשת המעצר עולה כי האירוע תועד כולו במצלמות האבטחה. "המשיב תקף באכזריות אישה צעירה שעברה ברחוב, ללא כל סיבה", נכתב בבקשה. לא הקשיב לתחנוני המתלוננת.. דבר לא הרתיע אותו, גם לא החשש מפני העוברים בדרך, דבר לא גרם לו להפסיק. המתלוננת שהלכה ברחוב בשעת בוקר מוקדמת בשבת, מצאה עצמה קוראת לעזרה, עד שיבוא מושיע, קרבן מקרי של יצרו האפל של המשיב, שלא שם לעצמו גבול ותקף אותה בקור רוח מצמרר, ופגע בגופה ובנפשה".



סנגורו של יאסו, עורך הדין טל ליטן, מסר בתגובה כי מרשו מכחיש כי ביצע את המעשים. "הוא אכן היה במקום ושוחח עם הצעירה, עד ששכן הגיע והכה אותו באגרוף. צילומי האבטחה מחזקים את טענתו", אמר.