בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שישי) את מעצרה של צעירה החשודה במעורבות ברצח ברוך אנבייה, אשר נדקר למוות במהלך קטטת שיכורים אמש. מעצרה של הצעירה הוארך עד ליום ראשון. על פי חקירת המשטרה, האירוע שהתרחש ברחוב קלמן גבריאלוב שבשכונת קריית משה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לאנבייה טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים קפלן כשמצבו מוגדר אנוש, אך הוא לא שרד את הפציעה ומותו נקבע בבית החולים.


זירת הרצח ברחובות, בן 18 נדקר למוות

הקריאה על הקטטה התקבלה במוקד מד"א אתמול בבוקר, ובמקביל התקבלה קריאה במוקד 100 של המשטרה על צעקות רמות מאזור המרכז המסחרי בשכונה. תוך זמן קצר הגיעו למקום שוטרים, שאיתרו מספר צעירים ששהו עדיין בזירה. למקום הוזעק כוח מתוגבר בפיקודו של מפקד מרחב שפלה נצ"מ מוטי אדרי, שהחל בסריקות נרחבות בניסיון לאתר את החשוד במעשה, וזאת במקביל לאיסוף ממצאים ועיכוב הצעירים. החשוד בדקירה, כך עולה החשד, נמלט מהזירה יחד עם כלי הרצח.



השוטרים זיהו במקום מספר בקבוקי אלכוהול וכן כיסאות וגבו עדויות ראשוניות, מהן עלה כי תחילה שהו במקום שני זוגות צעירים אליהם חברו ככל הנראה צעירים נוספים והחבורה שתתה לשוכרה. גורם במשטרה ציין כי "בשלב מסוים, ככל הנראה לנוכח ויכוח שנתגלע בין חלק מהמעורבים, פרצה קטטה בה השתתפו מספר צעירים ובמהלכה נדקר הקורבן מספר דקירות בפלג גופו העליון ומצא את מותו".




אין זה האסון הראשון שפוקד את משפחת הקורבן. לפני כחצי שנה אחיו של אנבייה, אחד מתוך חמישה אחים, שם קץ לחייו.