"אחרי ניסיון מכוער, היום ניצחתי, בגין השקרים עמית סגל מחויב לשלם לי פיצויים ולשלם לי כסף", כך אמר היום (שלישי) חבר הכנסת אורן חזן, שעות ספורות לאחר שקיבל את הכרעת הדין בעניין תביעת הדיבה שלו כנגד העיתונאי. בשיחה שקיים עם רינו צרור בגל"צ, התעמת חבר הכנסת עם הטענות שהופנו כלפיו, וטען כי לא היה סחר בנשים ובסמים, וטען לניצחונו.



"אני אצטט מתוך פסק דין של בית המשפט. תבעתי אותו על פרסום וטענות חריפות על סחר בסמים וסחר בנשים. הדברים האלה לא היו. אני מצטט לך מפסק הדין: 'לא עלה בידי הנתבע להוכיח אמת בפרסום, לא כך היו הדברים. גם כשהוא התראיין אצל עודד בן עמי, הוא לא מיהר לתקן שאלו לא היו הדברים. בית המשפט אפילו נזף בו על זה שהוא לא מתנצל".



בשלב זה ניסה רינו צרור לעמת את ח"כ חזן עם הדברים שנכתבו, ואף טען כי בית המשפט אמר שהכינוי "סרסור" הוא לגיטימי. חבר הכנסת זעם ואמר: "אתה מסלף את העובדות, אתה שקרן. זוהי הוצאת לשון הרע על התובע. הקראתי לך ציטוטים. אני מבין שאתם רוצים לשמור על הגווארדיה התקשורתית ועל הכתב שלכם בתחנה (סגל משדר גם את התוכנית דקל-סגל בימי חמישי).





בבית משפט, יש מנצח ויש מפסיד. כשמישהו מפסיד הוא מחויב לשלם. הוא צריך להתבייש ולרשום את הצ'ק עכשיו. את הפסיקה הקודמת שעומדת על  1500 ש"ח הוא לא שילם עד עכשיו. אני חושב שהשופט ריחם עליו. פסק הדין מלמד שהדברים האלה לא היו ולא נבראו. אני מבין שהשופט עשה חסד עם העיתונות". 
ברשת ב' הוסיף כי: "אני מבין שהתקשורת מהלכת אימים על בית המשפט ועל אנשי ציבור".

"קיבלתי 40 אלף ש"ח כי בית המשפט קבע שלא היו נערות ליווי, ולא היה סחר בסמים ובנשים. אני קמתי היום בבוקר ושמעתי את הפרסומים, רקדתם לי על הדם. אמרתם לי שהיו נשים וכו'. אני מודה שנבהלתי. יש שם ציטוטים שמוכיחים אחרת. בית המשפט לא רצה לצמצם את החופש העיתונאי. בגין הפרסום בתוכנית עודד בן עמי 10 אלף ש"ח, ו-30 אלף ש"ח על הפרסום באתר".

"אני אצחק כל הדרך עד שאקבל את הכסף. האמת היא אחת, אלו 75 עמודים שמוכיחים זאת. עמית סגל הולך שולל, הוא לא יכל לעמת את הכל. יש קביעה ברורה לפיו סיפוק נשים בקזינו לא עלה בקנה האמת. כמו בכדורגל, מי שמפסיד צריך לשלם. אני תבעתי על דברים עיקריים. אני לא מוכן יותר שייקחו במה מרכזית וישמיצו איש ציבור".

בסיום הריאיון פנה חזן גם ליו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין ודרש ממנו להתנצל: "אם יו"ר הכנסת יקרא את פסק הדין, שיתנצל על כך שנתן במה לשקרים. ניצחתי וזה לא מספיק. מדובר בהכפשות. האמת כואבת. אני אמשיך לצחוק עד שאקבל את הפיצויים. אני מתכוון להעביר לו את פסק הדין, ומחכה שיוציא הודעת התנצלות אחרי שהאמין למסכת שקרים שלא היו. בית המשפט קבע שלא היו דברים מעולם".