שמונה שנים ותשעה חודשי מאסר נגזרו היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב על לודימיר שטוקול בן ה-19, שהורשע בביצוע עבירות מין באישה חסרת בית בחניון "הבימה" בתל אביב. הנאשם הורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות של ניסיון אונס, מעשה סדום ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. על פי ההסדר, הפך סעיף האונס לסעיף ניסיון אונס.



מכתב האישום, שהוגש נגד שטוקול על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, עלה כי בליל 26.1.16 ישנה המתלוננת, אישה כבת 63, בחדר המדרגות בחניון "הבימה" בתל אביב. בסמוך לשעה 03:30 התעוררה וראתה את שטוקול עומד מולה ונוגע באיבר מינו. האישה המבוהלת ניסתה לצאת מחדר המדרגות, אולם שטוקול תפס אותה בחוזקה והדף אותה אל תוך חדר המדרגות. היא ניסתה לברוח אל עבר הקומה התחתונה, אולם שטוקול השיגהּ, גרר אותה במדרגות, קרע את בגדיה, והפילה אל הרצפה.



גז פלפל ותקיפה באגרופים


שטוקול ביצע במתלוננת עבירות מין תוך שהיא צועקת לעזרה והוא חונק אותה וצועק עליה שתשתוק. באותה העת ישן בחניון אדם נוסף, אשר שמע את זעקות האישה לעזרה והחל ללכת בעקבותיהן. משראה את שטוקול, ריסס לעברו גז פלפל ושטוקול ברח מהמקום. האיש רדף אחרי שטוקול ובין השניים התפתח מאבק, במהלכו ריסס פעם נוספת גז פלפל לעברו של שטוקול, ואילו שטוקול תקף אותו באגרופים. בשלב מסוים הצליח שטוקול להימלט מן המקום.