הזמר אייל גולן הגיע היום (שלישי) לבית המשפט השלום בתל אביב לדיון ראשון בתביעה שהגיש נגד אחינועם ניני. גולן תובע את הזמרת על 250 אלף שקלים בטענה ללשון הרע, מכיוון שהוקלטה אומרת "מזמינים את אייל גולן שבעל קטינות, וסרסר, ועשה את הדברים הכי איומים, ואותי לא מזמינים כי אמרתי שאני בעד שתי מדינות לשני עמים ובעד שלום" לפני כשנה. 

מדובר בתביעת דיבה אחת מנין רבות שגולן הגיש לאחר החשדות שנרשמו נגדו בעניין לקשר עם קטינות. בין היתר תבע את עמית סגל, אורלי וילנאי וגיא מרוז, ואת הצמד שי ודרור.  
בכתבה ששודרה בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בערוץ 10, אמרה ניני ש"אני אמרתי את הדברים בחדר סגור, אני ממש לא מבינה על מה תובעים אותי". השופטת ניסתה להוביל את הצדדים לגישור, אך נתקלה בסירוב. "אנחנו נמצה את הדין עם כל מי שפגע בשמו הטוב של אייל גולן", אמר פרקליטו של הזמר המפורסם. 



כאמור, אין זו הפעם הראשונה שגולן מגיש תביעת דיבה בנושא. ההליך המשפטי בינו לבין עיתונאי חדשות ערוץ 2 עמית סגל החל בחודש ינואר השנה, כשגולן הגיש תביעה נגד סגל בגין דברים שאמר בתכניתו בגלי צה"ל, בקשר לפרשת "משחקי חברה", בה נחשד גולן בקיום יחסי מין עם קטינות.

בחודש אוגוסט האחרון, התביעה נגד העיתונאי עמית סגל הסתיימה בפשרה. פרטי ההסכם נותרו חסויים, אולם ככל הנראה, הם לא כללו הסדר כספי או התנצלות מצדו של סגל. פגישת הגישור בין השניים הוגדרה כ"פגישה טובה" שבסיומה הגיעו להסדר שהוגש לבית המשפט. 

לתביעה שהגיש בזמנו גולן, סגל הגיב אז בציוץ בחשבון הטוויטר שלו שאמר "תביעה של אייל גולן על 400 אלף שקלים הגיעה סוף סוף בדואר. הוא טוען שם, בסעיף 16 ובאותיות גדולות, שמעולם לא שכב עם קטינה ליד אביו. מוזר כל כך, בחקירתו הוא דווקא הודה בכך בלי בעיה". 

לצד תמונות של עדויות כתובות מפיו של הזמר, המשיך העיתונאי וכתב: "אייל גולן ועורך דינו אולי חושבים שיאיימו וישתיקו בתביעות דיבה. זה דווקא לא איום, זו הבטחה - אחרי שהתחמק בכל הזדמנות מלדבר על מעשיו, הגיע הזמן לשמוע אותו בדלתיים פתוחות, בבית משפט, מספר הכל ועונה על שאלות קשות. ניפגש על דוכן העדים".