עדיין לא בן 17, וכבר מואשם בהריגה. בבית המשפט המחוזי לנוער בירושלים הוגש היום (רביעי) כתב אישום כנגד נער על הריגת חברו במהלך קטטה. מכתב האישום עולה כי הנאשם הכה את חברו באמצעות מלבן חרסינה, מוט ברזל ולבסוף בעגלת קניות עשויה מברזל. על פי כתב האישום, ביום 23.11.16 בסמוך לשעה 22:00 נפגשו הנאשם, בן 16 ו-11 חודשים, המנוח ושלושה נערים נוספים, בחניון מקורה בשכונת הר חומה בירושלים. במהלך המפגש פרץ ריב בין הנאשם למנוח, הנאשם והמנוח החלו לקלל, לדחוף ולהכות האחד את השני בסטירות לפנים.



בסמוך לחצות ובמהלך התגרה שהתפתחה בין השניים, אמר הנאשם למנוח "אני אשים לך משהו בראש" והמנוח ענה לנאשם, "שים לי משהו בראש, אני אשים לך משהו בראש". הנאשם הלך לחלק אחר בחניה וחזר כשהוא מחזיק בידו השמאלית מלבן מחרסינה ובידו הימנית מוט ברזל. הנאשם נעמד מול חברו ואמר לו "מה אתה רוצה בראש את האבן או את מוט הברזל?" החבר ענה לנאשם "מי אתה בכלל? בוא ונראה אותך?" הנאשם הכה את חברו באמצעות מלבן החרסינה בחלק הימני בפניו ובתגובה לכך הכה המנוח את הנאשם בראשו באמצעות קסדת אופנוע.



"העיף בחוזקה עגלת קניות על ראשו"



עם הסלמת העימות בין השניים, ניסה אחד הנערים להפריד ביניהם ולהרגיע את הרוחות. הנער החזיק את ידיו של הנאשם, הרחיק אותו מהמנוח ולקח ממנו את מוט הברזל שאחז. לאחר שהנאשם השתחרר מאחיזתו של הנער לקח הנאשם לידיו עגלה עשויה מתכת מקופלת ושבורה בעלת חלק מאורך מברזל. המנוח רץ אל תוך חלק פנימי בחניון והנאשם רדף אחריו, כשהוא אוחז בעגלה בשתי ידיו. כאשר הגיע לקיר, הסתובב לעבר הנאשם שהיה בעקבותיו, בה בעת הניף הנאשם את העגלה כלפי מעלה והנחיתה בחוזקה על ראשו של חברו.



כתוצאה מהמכה בראשו, פצע חלק מהעגלה העשוי מברזל בצורת מוט את ראשו של הנער באורח קשה מאד והוא פונה באמבולנס לבית חולים הדסה עין כרם, לאחר שנעשו בו פעולות החייאה, כשהוא מורדם ומונשם. לאחר יומיים בהם אושפז בבית החולים נקבע מותו.