שני צעירים בני 20 הואשמו היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב ברצח יואב קורי, תושב תל אביב בן 64, בערב ראש השנה. מכתב האישום עולה כי בין השניים לבין קורי הייתה היכרות מוקדמת, שכללה קשר אינטימי שכלל כסף וטובות הנאה, והם החליטו להביא למותו. השניים נאשמים ברצח, בשוד, בהשמדת ראיה ובשיבוש הליכי משפט והפרקליטות ביקשה מבית המשפט להותיר את הנאשמים במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, הנאשמים, אליאור טויטו ואברהים שתיוי, התגוררו יחד במרכז לנערים בסיכון בתל אביב והיו חברים קרובים. במהלך 2015 הכירו את קורי. בערב ראש השנה האחרון, פגשו את קורי בתחנה המרכזית בתל אביב וקבעו להיפגש בביתו. לפי כתב האישום, אז גמלה בליבם ההחלטה לרצוח את קורי, ככל הנראה כדי לשדוד אותו.



בדירה שתו השלושה אלכוהול וצרכו סמים ושתיוי וקורי קיימו יחסי מין. לאחר מכן, בעת שקורי ישב על הספה בסלון, לחש שתיוי לטויטו "לשחוט" וסימן בידו תנועה של קירוב והרחקת הידיים זו מזו. שתיוי נטל מגבת, גלגל אותה, נעמד מאחורי קורי וחנק אותו באמצעותה. קורי ניסה להתנגד, אך טויטו נטל את המגבת לידיו והמשיך לחנוק אותו, עד שחדל להתנגד. לאחר מכן, נטל טויטו סכין מטבח ודקר באמצעותה את קורי בחזהו, עד שמת.



עוד עולה מכתב האישום כי הנאשמים גנבו מדירתו של קורי שני מחשבים ניידים ואופניים חשמליים, צרור מפתחות של המנוח וכן ארנק שהיה בכיס מכנסיו. לאחר מכן, פעלו להשמדה ולטשטוש ראיות. הם זרק מחלון הדירה כוסות ובקבוק אלכוהול, נטלו את הסכין ואת המגבת, הכניסו לשקית ונמלטו מהדירה. את הראיות השליכו לים בחוף הילטון.



עורך הדין בני ברקי, סנגורו של טויטו מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה לכתב האישום כי "אליאור עבר טרגדיות קשות במהלך חייו, שכתוצאה מהן הפך לדר רחוב כבר בגיל צעיר. אני ממתינים לקבלת חומרי החקירה ונגיב בבית המשפט".