כתב אישום שהוגש היום (שני) לבית משפט השלום בתל אביב, נגד מי שהחזיקו וניהלו את בית הבושת ברחוב הירקון 98 בתל אביב, חושף מעט ממה שמתנהל בתוך עסק שכזה, שבו לפני כשנה וחצי שמה אחת מהיצאניות קץ לחייה בתלייה. הפרקליטות האשימה את איגור פרמן (45), טטיאנה פרמן (45), דניס מקוחה (25), כל אחד על פי חלקו, בעבירות סרסרות למעשי זנות, החזקת מקום לשם זנות, סיוע להחזקת מקום לשם זנות, איסור פרסום בדבר שירותי זנות של בגיר, השכרת מקום לשם זנות. דליה טרופה (53) הואשמה בהשכרת מקום לשם זנות.



בית הבושת ברחוב הירקון עלה לכותרות לאחר שבאוגוסט 2015 נמצאה גופתה של אחת העובדות, שחיה במקום. מכתב האישום עולה כי בית הבושת פעל מדי לילה, שבעה ימים בשבוע, בין השעות 18:00 ל-6:00, ובכל יום, נמצאו במקום בין שלוש לתשע נשים, שסיפקו שירותי מין ללקוחות, בתמורה לתשלום.


בית הבושת התפרש על פני שתי קומות. הלקוחות היו מגיעים לקומה השנייה ופוגשים בנשים. לאחר מכן, ירדו לקומה הראשונה. הנשים קנו את אמצעי המניעה בעצמן, ובסוף כל ערב, העבירו עבור המגבות סך של 30 ש"ח. על פי הנוהל של בית הבושת, כל אישה שסיפקה שירותי מין תמורת תשלום העבירה סך של 120 ש"ח עבור כל לקוח.



מכתב האישום עולה כי איגור וטטיאנה פרמן ניהלו את בית הבושת. בין היתר, היה איגור מקבל את פני הלקוחות, ניהל את הכספים וכן היה אחראי לפרסום המקום. טטיאנה שימשה פקידה, ענתה לטלפונים וגבתה כסף מהלקוחות ומהעובדות. בנוסף, ארגנה טטאינה את "סידור העבודה".



עוד על פי כתב האישום, דליה טרופה הינה בעלת 30% מהנכס, ושאר החלקים שייכים לדודתה ולאחיה. בדצמבר 2013, בעקבות התערבות המשטרה, חתמו טרופה ודניס מקוחה על חוזה השכרת הקומה הראשונה, למשך שנתיים כאשר טרופה היא המשכירה ומקוחה הוא השוכר, "וזאת ביודעם כי המקום משמש לשם זנות", לשון כתב האישום.



סנגורה של של טרופה, עורך הדיר איגור יוטקין מסר: "האישום כלפי מרשתי בהשכרת מקום לשם זנות כלל אינו מבוסס על ראיות. מרשתי קיבלה שכר דירה ריאלי לפי מחירי השוק ואף שילמה מיסים כדין. היא מעולם לא ידעה על העבירות שלכאורה בוצעו בנכס שהשכירה. אם המצב היה כפי שטוענת המדינה, מתפקידה של המשטרה היה לפחות להודיע על כך למרשתי. נהפוך הוא, המשטרה אפילו לא פעלה לסגירתו. מדובר בכתב אישום שעלול לסכן כל בעל נכס תמים המשכיר את רכושו לאחרים".