כנראה שאף אחד לא חשב שהזמנת פיצה רגילה לתחנת משטרה, תסתיים בסופו של דבר בכתב אישום, בחשד למעשה מכוון נגד שוטרים. תושב חולון בן 30 החליט להרגיז שוטרים, וגרם להם לאכול סם מסוג "נייס גאי", ללא ידיעתם, כך עולה מכתב אישום שהוגש נגדו היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, הנאשם, שמחה אבזוב, בעל פיצרייה בשם "לה דולצ'ה ויטה", קיבל ב-17 במאי, סמוך ליום בו עשה את המעשה, הזמנה משני שוטרים, שהיו באותה עת במשמרת ביומן תחנת המשטרה במרחב יפתח בתל אביב, הזמנה לפיצה עם תוספות.



מיד לאחר שקיבל את ההזמנה, ראה אבזוב שני אנשים בפיצוציה ממול, אשר החזיקו חומר מסוג נייס גאי. הוא ביקש מהם לפזר חלק מהחומר על הפיצה "בזמן שידע כי החומר הינו חומר מזיק, ובמטרה להרגיז את השוטרים". מיד לאחר מכן, סיפק את הפיצה לשוטרים ביומן התחנה. השניים אכלו מהפיצה שהוזמנה,  ביחד עם מאבטח ששומר בתחנה, ולאחר מכן חשו ברע. הם הובהלו לבית החולים, שהם התברר כי קיבלו חומר לא חוקי בניגוד לרצונם. כתב האישום מייחס לאבזוב עבירה של שימוש ברעל מסוכן.



ה'נייס גאי', המכונה גם סם הפיצוציות, הוא חומר סינטטי שהמבנה הכימי שלו מחקה את החומר של הקנאביס. ברגע שהחלה בישראל "תקופת יובש" והיה קשה יותר להשיג סמים רגילים כמו מריחואנה וחשיש, התחילו יצרנים לנסות לחקות אותם במעבדות. ה'נייס גאי', החומר שיוצר במקום אותם סמים, הוא הרבה יותר חזק מהגראס או מהמריחואנה. החומר עצמו גורם להיי גדול, אך הנפילה שלו בסופו של דבר היא הרבה יותר קשה, והוא גם גורם לתופעות לוואי נוראות. אף שהחומרים האלו הוצאו מחוץ לחוק, יש פיצוציות שעדיין מוכרות אותם.