כתב אישום שהוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בלוד חושף לכאורה מסכת התעללות שסבלו אשתו ו-11 ילדיו של תושב מודיעין עילית בן 48, במשך שנים. מכתב האישום עולה שאב המשפחה נהג להכות את ילדיו הקטנים כדבר שבשגרה ואף ביצע מעשים מגונים באחת מבנותיו - כל זאת כשהוא תחת השפעת אלכוהול. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של האב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



מדובר בתיק רגיש מאד, שבו נדרשים ילדים למסור עדות נגד אביהם. הפרשה התפוצצה כאשר אחת הבנות סיפרה למטפלת, כי אביה מבצע בה מעשים מיניים. בעקבות זאת, הוגשה תלונה למשטרה. חוקר ילדים גבה עדות מבני ובנות המשפחה. האב הודה תחילה בחקירתו בביצוע מעשים מגונים בבתו ובאלימות כלפי יתר בני משפחתו, אולם בהמשך חזר בו מהודאתו.



לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, במשך שנתיים, בהזדמנויות רבות ושונות, נהג הנאשם לשתות משקאות משכרים, לשכב במיטה בחדר השינה שלו יחד עם בתו בת ה-11 ולבצע בה מעשים מגונים. בנוסף, נהג הנאשם "לצעוק ולקלל את ילדיו הקטינים ולהכותם באמצעות ידיו ובאמצעות חגורה בכל חלקי גופם, וזאת כדבר שבשגרה, כל זמן שהתחצפו, התנהגו באופן שלא השביע את רצונו או רבו זה עם זה", לשון כתב האישום.



על פי אישום נוסף, בשנת 2013, לאחר ששתה לשוכרה, סירבה אשתו של הנאשם לישון בחדר השינה ולקחה את בנה הפעוט, יליד 2013, לחדר הילדים. בתגובה לקח הנאשם בכוח את הפעוט מידיה ואחז אותו בחולצתו, כך שהוא נותר תלוי באוויר. האישה צעקה ודרשה מהנאשם לחדול ממעשיו. הנאשם הניח את הפעוט בעריסה ולאחר מכן סטר לאשתו בחוזקה על לחיה.



כתב האישום מייחס לאב ריבוי מקרים של מעשה מגונה בבת משפחה, התעללות בקטין על ידי אחראי, תקיפת בת זוג בנסיבות מחמירות ותקיפת קטין על ידי אחראי.