27 שנות מאסר נגזרו היום (ראשון) על אילן שמואל (55), נהגו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאנס וביצע עבירות מין בשבע קטינות, חלקן בנות משפחתו. כמו כן גזרו עליו השופטים לשלם פיצויים לקורבנותיו בסכום של כמעט מיליון שקלים. "הנאשם ביצע מעשים מיניים קשים ובוטים, פגע במתלוננות, ילדות, נפשית ופיזית, פגיעות ארוכות טווח שיותירו צלקות בנפשן", כתבו השופטים בגזר הדין.
השופטים נימקו את העונש הכבד בכך ש"כל מתלוננת היא עולם בפני עצמו. הנאשם סיים לפגוע במתלוננת אחת ופנה לפגוע בבאה בתור. הערך החברתי המוגן בו פגע הנאשם הנו גופן, נפשן ותום לבן של המתלוננות. שש מהמתלוננות הנן בנות משפחה קרובות, הנאשם היה דוד נערץ עליהן ועל הוריהן".  עוד ציינו השופטים כי "מדיניות הענישה הנוהגת בכל הנוגע לפגיעה בקטינים בכלל, ולפגיעה מינית בהם בפרט, הנה מדיניות מחמירה, בלתי מתפרשת, המגיבה בעוצמה".

"פגע בנפשן ובגופן של המתלוננות". ארכיון: אביר סולטן, פלאש 90
ביצע את המעשים כשבביתו אנשים נוספים

שמואל, תושב מושב זכריה שליד בית שמש, הואשם במאי 2014 בשתי עבירות אונס, ניסיון לביצוע מעשה סדום ועבירות רבות של ביצוע מעשים מגונים בילדות ובנערות, חלקן בנות משפחתו ואחרות חברות של בנותיו. כתב האישום מגולל פרשה עגומה ובזויה למדי הנפרשת על פני מספר שנים החל משנת 1988 ועד לשנת 2006 וכן נוגעת לתקופה נוספת בין השנים 2007 ל-2009, במהלכן ביצע הנאשם פגיעות מיניות רבות.
שמואל ביצע המעשים גם כשבבית נכחו אנשים נוספים, כשהוא נעל את החדר בו קיים את העבירה. מכתב האישום עלה כי לא בחל בשום דרך כדי לקיים יחסי מין וזאת כשהוא מסביר לקורבן, כי היא תהיה מוכנה לימים שבהם תפגוש בגברים אחרים. במקרה אחד, לאחר שקיים יחסי מין עם קטינה, החלה זו לבכות ללא הרף. שמואל ניסה להרגיעה, ביקש ממנה סליחה, הבטיח שמקרה כזה לא יחזור ואמר לה כי לא שלט בעצמו ושאסור לה לספר לאיש על שאירע.

מיד לאחר שהורשע שמואל אמר אביה של אחת הקורבנות: "בית המשפט אמר את דברו ואנחנו מחכים שהצדק ייצא לאור. ירדה לנו אבן מהלב. הילדות בוכות כל הזמן, יש להן סיוטים שהוא יוצא מהכלא".

עו"ד ענת גרינבאום מפרקליטות מחוז ירושלים מסרה כי "הפרקליטות ביקשה להטיל על הנאשם עונש של 40 שנות מאסר בפועל ופיצויים למתלוננות. בית המשפט התחשב בחומרת המעשים, התמשכותם, ואכזריות ביצועם - והטיל על הנאשם עונש חמור של עשרות שנות מאסר בפועל".