אלון דמרי, עבריין מין מורשע שהיה בפיקוח, הואשם היום (שני) בבית המשפט המחוזי בלוד כי קיים שיחות בעלות אופי מיני בוטה עם עשרות קטינות, נפגש עם כמה מהן ואף קיים יחסי מין עם חמש מתוכן. לבית המשפט הוגשה בקשה להותירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים, בין היתר בשל העובדה כי דמרי ביצע את המעשים בתקופת מאסר על תנאי בגין הרשעות קודמות ובשל מסוכנותו.
 
מכתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, עולה כי דמרי הפר הוראות צו פיקוח שאסר עליו ליצור קשר ולחבור עם קטינות מתחת לגיל 17. הוא עשה שימוש שיטתי במכשיר טלפון שהיה ברשותו, עליו לא הצהיר בפני יחידת הפיקוח, בניגוד להוראות, באמצעותו חבר לקבוצות שונות בתוכנת הוואטסאפ. במהלך פעילותו בקבוצות, פנה דמרי לכ-50 קטינות בין הגילאים 13-17, הציג עצמו בפניהן בכזב בשם "אבי", צעיר בן 18-22. 
 
הנאשם השתמש בתמונה של בחור צעיר שהייתה ברשותו, כ"תמונת המשתמש" שלו באפליקציה, החשופה לכל מי שמתכתב עמו, כדי ליצור בפני הקטינות מצג כי מדובר בתמונתו שלו. לאחר שזכה באמון הקטינות, החל לקיים עמן באופן אינטנסיבי שיחות בעלות אופי מיני בוטה והציע להן להיפגש עמו. בין היתר, החמיא דמרי לקטינות על גופן, שאל אם יש להן חבר, אם הן מעשנות או שותות, אם יש להן ניסיון מיני קודם, שאל אודות העדפותיהן המיניות ועוד.

הציע יחסי מין תמורת קופסת סיגריות 
 
במהלך השיחות אמר דמרי לקטינות כי הוא רוצה להכירן, כי יש לו רכב והוא יכול להסיען ממקום למקום וביקש לפגוש אותן על מנת לעשות "סיבוב ברכב" או לקיים עמן יחסי מין, ברכבו או בחדר להשכרה בתשלום לפי שעה. בחלק מן המקרים התערב עם הקטינות על סכומי כסף שונים בשאלה אם הן בתולות. במספר מקרים הציע הנאשם לקטינות סכומי כסף עבור קיום יחסי מין עמו ואף שילם לאחת הקטינות, עבור מפגשים מיניים. מכתב האישום עולה כי דמרי נפגש עם חמש מהקטינות.
 
כך, בין היתר, יצר קשר באמצעות האפליקציה עם קטינה כבת 15 וחצי, קיים עמה שיחות בעלות אופי מיני בוטה בהן הציע לה לקיים עמו יחסי מין תמורת תשלום של 100-200 שקל, ונפגש עמה בחמש הזדמנויות שונות בהן קיימו יחסי מין בחדר להשכרה בנתניה תמורת כסף. במקרה אחר יצר הנאשם קשר עם קטינה אחרת, כבת 15, קיים עמה שיחות בעלות אופי מיני בוטה בהן הציע לה לקיים עמו יחסי מין תמורת קופסאות סיגריות ו-150 שקל. בהמשך נפגשו השניים ובמהלך המפגש נישק הנאשם את הקטינה והתגפף עמה.
 
כתב האישום מייחס לדמרי עבירות של בגין בעילה אסורה בהסכמה, דין לקוחו של קטין (צריכת שרותי מין מקטין), הפרת צו פיקוח, מעשה מגונה בפני קטין שטרם מלאו לו 16, הטרדה מינית של קטין שטרם מלאו לו 15 ושיבוש מהלכי משפט. מבקשת המעצר עולה כי דמרי הורשע ב-2013  בבעילה אסורה בהסכמה בקטינה ונידון לארבעה חודשי עבודות שרות. ב-2014 הוא נידון ל-14 חודשי מאסר בגין מעשה סדום בהסכמה בקטינה וכן לשלוש שנות מאסר על תנאי. 
 
לפניות לכתבת: [email protected]