שני נערים בני 14 מאזור השרון הואשמו היום (רביעי) בבית משפט השלום לנוער בתל אביב באונס ובעבירות מין נוספות בבת שכבתם, מבלי שפגשו אותה פנים אל פנים במהלך המעשים ובאמצעות אפליקציית Facetime. מכתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי המתלוננת והנאשמים, שהיו בני 13 בעת ביצוע המעשים, למדו באותה השכבה בבית ספר בעיר בשרון והיו ביחסי חברות.



בנובמבר 2015 שהו הנאשמים בביתו של אחד מהם וערכו שיחת וידאו עם המתלוננת באמצעות "Facetime", יישום המובנה בטלפון הנייד ומאפשר לבצע שיחת וידאו בין המשוחחים. תוך כדי השיחה, צילם אחד מהנערים את מסך הטלפון של חברו באמצעות מצלמה שבטלפון הנייד שלו, באופן ששיחת הווידאו תועדה.



השלושה שיחקו ביניהם "אמת או חובה", במסגרתו הייתה הנערה בעירום מלא. מכתב האישום עולה כי הנאשמים שכנעו את הקטינה לבצע פעולות בעלות אופי מיני, באופן שנאשם 1 לוחש באוזנו של נאשם 2 אילו פעולות לבקש מהקטינה לבצע, ונאשם 2 מפרט ומתאר לקטינה מהן הפעולות המדויקות שהיא מתבקשת לבצע. במסגרת זו, גרמו הנאשמים לקטינה לבצע מעשה מגונה, תוך שכל אותה העת הביעה גועל וסלידה מן המעשים.



בהמשך, הנחו הנאשמים את הנערה לבצע בעצמה מעשה אינוס. הקטינה, שבתחילה היססה בנוגע לפעולה שהתבקשה לעשות, נענתה בסופו של דבר בחיוב לבקשתם. על פי כתב האישום, היא ביצעה את הפעולות שנתבקשה שוב ושוב, תוך שכל אותה העת הביעה גועל, כאב וסלידה מן המעשים. עוד נאשמים השניים כי הפיצו סרטון של שיחת הווידאו לחבריהם. כתב האישום מייחסד להם ביצוע עבירות אינוס, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 והטרדה מינית.



לפניות לכתבת: [email protected]