בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר נתניהו נשאל בעדותו אתמול בלהב 433 גם על מתנות שקיבל מארנון מילצ', כך דווח הערב (רביעי) בחדשות ערוץ 2. לפי הדיווח, מדובר בהיקפים קטנים בהרבה מהמתנות שקיבל מהמיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר. בנוסף פורסם כי חקירתו השלישית של ראש הממשלה תתקיים בשבוע הבא.



אתמול הגיע נתניהו הבן למשרדי יחידת 433 בלוד על מנת למסור עדות בפרשה 1000 שנחקרת בהקשר של אביו, ראש הממשלה בנימין נתניהו. העדות נמשכה שעות ארוכות. יש לציין כי לא מדובר היה בחקירה אלא במתן עדות בלבד. 



בתוך כך, בפרשה אחרת,פרשת  נתניהו-מוזס, מצעד הנחקרים ומוסרי העדות במשרדי להב 433 נמשך אתמול, לאחר שאתמול בבוקר הגיע מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס בפעם הרביעית למשרדי להב 433, על מנת להיחקר בפרשההמכונה פרשת 2000, בה חשודים הוא וראש הממשלה בנימין נתניהו במשא ומתן שיכול להוות שוחד בנוגע לסיקור חיובי יותר של ראש הממשלה בעיתונו של מוזס, וזאת בתמורה לכך שנתניהו יפעל לצמצם את כוחו של העיתון המתחרה לידיעות, ישראל היום.



בתוך כך, עורך "ישראל היום", עמוס רגב, הגיע גם הוא אתמול למשרדי להב 433, ומסר עדות בפרשה. הבעלים של "ישראל היום" שלדון אדלסון הוא מקורבו של ראש הממשלה ולרוב הוא נחשב לבעל קו תומך בנתניהו. בשיחות בין נתניהו למוזס, כפי שהובאו בתמלולים של גיא פלג בחדשות 2, עלה כי השניים דנו בסיקור אוהד לנתניהו ב"ידיעות אחרונות" בתמורה לצמצום העיתון "ישראל היום". בתמלילי השיחות שפורסמו אמש, ירדו השניים לפרטים לגבי צמצום תפוצתו של "ישראל היום".



ביום חמישי פרסם נתניהו פוסט חריף נגד התקשורת וטען כי מנספים להפיל את הממשלה בראשותו. "כיוון שאני מנוע מלהיכנס לפרטי החקירה, אני יכול לומר רק את הדברים שהם גלויים וידועים לכל: כולם יודעים שהתנגדתי התנגדות נחרצת לחוק 'ישראל היום', שאחרים רקחו ויזמו עוד הרבה לפני הבחירות של 2013. במשך חודשים ארוכים מנעתי את הבאתו של החוק להצבעה טרומית. משהגיעה ההצבעה, הצבעתי נגד החוק יחד עם קומץ חברי כנסת שכלל את רוב חבריי בליכוד".