אתמול חוסל העבריין עבד עיאש, שהיה בדרכו לביתו שבמגדלי תל אביב עם אשתו וילדיו. לאחר שבני המשפחה יצאו ממכוניתם בחניון התת קרקעי של "מגדלי תל אביב", סמוך לקניון עזריאלי, שני מתנקשים הגיחו למקום ורצחו את עיאש ואת שומר הראש שלו. הבוקר (ראשון) כתב הפלילים בוקי נאה סיפר עליו לניסים משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל ב-"103FM": "המחוסל הוא עבריין יפואי בן שלושים פלוס. הוא היה 'חייל' של עבריין אחר, שנרצח במתחם התחנה בתל אביב במוצאי שבת כשהיו שם הרבה אנשים, אז זה תפס כותרות". 




אחרי זה באה הנקמה, שגם היא קרתה בתל אביב, וברצח הנקמה נאשם עיאש. "המשטרה והפרקליטות הגישו כתב אישום על רצח. השופט קבע שיש כל מיני מחדלים בחקירה ושאין מספיק ראיות, ושחרר אותו למעצר בית תוך כדי המשפט. העבריין הגיש בקשה לצאת לשלוש שעות מהבית כדי לטייל עם הילדים ולנסוע הביתה ליפו, וקיבל מעצר בית, פרט להפסקה בת שלוש שעות. כעבור שלוש שעות, ארבו לו מתחת לבית. השבוע כבר שמו לו מטען חבלה מתחת לאוטו, אבל השכנים גילו אותו וזה לא התפוצץ", אמר נאה. 

 "עקבו אחריו וידעו שיש לו שומר ראש" 

לאחר מכן, רפאל שאל האם עצם העובדה שעיאש החזיק על הידיים בזמן החיסול את בנו בן השנתיים ושאשתו הייתה לידו, לא הרתיעה את המחסלים. "אתה שואל כי אתה חושב נורמטיבית", השיב נאה. "לפי הקודים שלהם, עובדה שהם לא פגעו בילד. הם ירו מטווח כמעט אפס, כיוונו היטב ופגעו בדיוק בחלק העליון, בראש, לקחו סיכון וברחו. אלה היו שני אנשים שעקבו וידעו שיש לו שומר ראש. בכל סדרת החיסולים הזו לא מדובר על איזה ברברי שבא לרצוח. המחסלים הצמידו מעין איתורן למכוניות של המחוסלים. זו מערכת לוגיסטית שלמה של חוליית חיסול עם שלוש מכוניות. המוסד יכול ללמוד מהם".

עוד אמר נאה, כי מקרי הרצח תפסו הד תקשורתי מפני שהתרחשו בתל אביב. "שלושת מעשי הרצח שאירעו בפרשיה הזו בזה אחר זה קרו בתל אביב. ביפו יש הרבה רציחות ויריות, אבל התקשורת לא מתעסקת עם זה, כי זה קורה ביפו. שלושת האירועים, שלוש נקמות הדם בפרשה הזו קרו כולם בתל אביב. אז פתאום, כשיורים במגדלי תל אביב, זה תופס כותרות. פעם עשירי יפו היו בונים שם וילות, עכשיו הם עוברים לגור במגדלים בתל אביב, כי ההימצאות של שומר בכניסה ומעלית עם קוד חוסכת להם הרבה כסף על שמירה".