בבית הדין הרבני כבר שמעו הכל, אבל תביעה מהסוג שהונחה על שולחנם השבוע הותירה בפה פעור גם את הדיינים המנוסים ביותר. "אשתי השפילה אותי במסיבת משפחתית וסיפרה כי 'אני חתול קטן במיטה'", כן טוען הבעל, שמגולל בכתב תביעה ארוך ומפורט מערכת יחסים מוזרה ביותר שלא השאירה לדיינים יותר מדי מרחב תמרון.



תחילתה של הדרמה לפני חצי שנה, אז עמדו בני הזוג – הוא איש הייטק והיא מפתחת אפליקציות בחברה גדולה - מתחת לחופה. הכלה אף הייתה בתחילתו של הריון. הבעל טען באמצעות עורכת הדין שרין סולן כי באותם רגעים מרגשים, בנוכחות בני משפחה, היא אמרה לו: "אני מתחתנת איתך, אבל מתכוונת להתגרש ממך בתוך כמה חודשים". הוא הוסיף כי "זה היה כל כך בוטה שאפילו הורי הזדעזעו".



בגדר "אמת דיברתי"



התובע ייחס את התבטאויות רעייתו לחוסר האיזון ההורמונלי הקשור להריון. עו"ד סולן הוסיפה כי "חלפו כמה חודשים והאישה הטיחה לעבר בעלה 'אתה חלש מאוד במיטה לעומת החבר הקודם שלי'". בשלב מסוים העלבונות רק גברו, ואז, לדבריו, במהלך מסיבה משפחתית גדולה היא השפילה אותו כשאמרה לו כמה פעמים, בליווי צחוק גדול, "אתה ארנבון שלא מסוגל ליותר מדי".



עו"ד סולן מבקשת בשם הבעל להורות על בדיקת אבהות, כדי שיידע אם התינוק שנולד זה לא כבר הוא בנו. כמו כן, הוא מבקש מבית הדין לחייב את אשתו בתשלום חד־פעמי של חצי מיליון שקל על פגיעה בשמו הטוב. במקביל הוא מבקש לקבוע כי הוא פטור מתשלום הכתובה, שכן אשתו היא זו שתכננה את הגירושים ויזמה אותם.



האישה מסרבת לבדיקת אבהות ומכחישה שהוציאה את דיבתו של בעלה. לטענתה, דבריה היו בגדר "אמת דיברתי". בשבועות הקרובים יחליטו הדיינים אם להיעתר לבקשות הבעל ולחייב את האישה בפיצוי על פגיעה בשמו הטוב.