מעצרם של אבנר הררי ואבישי בן דוד, החשודים במעורבות בהטמנת מטענים לרכבם הזמרת מרגלית (מרגול) צנעני, שחקן הכדורגל קובי מוסא וכן מטען לרכבו ובסמוך לביתו של איש העסקים מאיר שמיר, הוארך היום (רביעי) בפעם הרביעית. בנוסף, הם חשודים גם בהחזקת דירה ובתוכה נמצאו מטענים נוספים וכן אמצעי לחימה המיועדים להרכבת מטענים, וכן בעבירה של ניסיון לרצח בהתייחס לאירוע עם מוסא.



שופטת בית משפט השלום בתל אביב רונית פוזננסקי כץ האריכה את מעצרם של השניים, כל אחד בנפרד בשבעה ימים נוספים. הם שוהים במעצר כבר שלושה שבועות, מאז הפכה החקירה לגלויה, עם מעצרו של בן דוד על חם בעת שהטמין מטען לרכבו של מוסא סמוך לאצטדיון הכדורגל ברמת השרון. בהסתמך על גודלו של המטען, הוא יכול היה לגרום לחיסולו. בדיון שהתקיים בבית המשפט, נחשף כי המשטרה קיבלה בימים האחרונים את דגימות DNA של החשוד בן דוד בהקשר לחומרים והממצאים שנתפסו וכן בידיה ראיות לכאורה הקושרות את הררי למעורבות בפרשה. עוד עלה, לטענת פרקליטו של הררי, עו"ד איתן סבג כי החוקרים הטיחו בפני מרשו שמי שעומד מאחורי כל האירועים הוא הקבלן דני לוי.



לדבריו, המשטרה מייחסת מעורבות למרשו תוך שהיא מפענחת כביכול בעצמה שיחות שניהל עם העובד שלו בחנות הירקות בן דוד. לטענתו אמירה של הררי לפיה תשים את ארגז הירקות לידה אין בה שום דבר מעבר לשיחה תמימה ואילו המשטרה כאמור רואה במשפט חומרה יתרה. "בפועל מה שמנסים לעשות זה סיר לחץ על החשוד ועל החשוד השני במטרה שמישהו מהם אולי יוציא משהו שיוכלו להשתמש בו" אומר הסניגור.



השופטת פוזננסקי כץ, שהחליטה כאמור להאריך את המעצר קבעה: "חומרי החקירה קושרים את החשוד שבפניי, כמו גם את החשוד האחר, כל אחד בעניינו ובכל מקרה פעולות החקירה, לפחות 20 מתוכן כפי שנמסר על פי הטוען, עניינן בחשוד שבפניי. בהחלטתי האחרונה התייחסתי לשתיקתו של החשוד בחקירה ולמשמעויות של שתיקה זו. החשוד התחייב לשקול הפרת שתיקתו ככל יוטחו בו ראיות של ממש. החקירה התקדמה , ראיות נוספות הוטחו אולם החשוד בחר להוסיף ולשמור על זכות השתיקה".