אוז זה כאן: אסיר עולם שפך סיר ובו נוזל רותח על פניה וגופה של מפקדת האגף בו הוא מרצה את מאסרו בכלא איילון, לאחר שזו סירבה לאשר לו ביקור התייחדות. כך עולה מכתב אישום שהוגש נגדו היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב. הוא נאשם בביצוע עבירה של חבלה בכוונה מחמירה וקצינת השב"ס נותרה עם כוויות עמוקות בחלקים שונים בגופה. לבית המשפט הוגשה בקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. 
 
הנאשם, חוסין עטא אללה, בן 57 משכם, מרצה כבר 21 שנות מאסר מתוך 32 השנים שנקצבו לו בגין הרשעתו ברצח, שוד מזויין בחבורה, ניסיון שוד וקשירת קשר לפשע. מכתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, עולה כי בתחילת החודש, הגיש למנהלת האגף שלו טפסים לאישור ביקור התייחדות עם בת זוגו, שהיה אמור להתקיים למחרת. המפקדת דחתה את הבקשה, בתואנה כי הגיש את הטפסים באיחור.
 
באותו היום ביקר באגף מפקד הכלא ואללה הביע באוזניו את זעמו על דחיית הבקשה. בשלב זה, על פי כתב האישום, כבר גמלה בלבו ההחלטה לפגוע במפקד האגף. למחרת הרתיח הנאשם בעמדת הבישול הסמוכה למשרדה של המפקדת בסיר מים, מרגרינה, מלח וסוכר. לאחר שהנוזל רתח, נטל אללה בשתי ידיו את הסיר ונכנס למשרדה של המפקדת,  שישבה אותה עת ליד השולחן במשרד.
 

אללה התקרב אליה ונעמד במרחק של כמטר וחצי ממנה. הוא קרא בשמה, היא הרימה את ראשה, והנאשם שפך עליה את הנוזל הרותח והשליך את הסיר על הרצפה. מיד לאחר מכן יצא במהרה מהמשרד והותיר את המפקדת חבולה וכאובה עת נפגעה בחלקים שונים בגופה. בעקבות זעקותיה הגיעו למשרדה אסירים וסוהרים וכן כוחות ההצלה והוענק לה טיפול רפואי ראשוני. לאחר מכן פונתה הקצינה לבית החולים "שיבא", שם היא עודנה באשפוז, הכולל טיפול בכוויות,  המכסות שלושה אחוז מגופה. 
 
לפניות לכתבת: [email protected]