כתב אישום שהוגש היום (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב נגד אוואט נאגוס, נתין אריתראה בן 25, ממחיש לכאורה את תסריט האימה שפקד אישה צעירה בשנות ה-20 לחייה. מכתב האישום עולה כי בעת שישנה בדירתה, בשעות הערב המוקדמות, נכנס נאגוס לדירה וניסה לבצע בה מעשה מגונה. לבית המשפט הוגש גם בקשה להאריך את מעצרו של נאגוס עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב נכנס לדירתה של המתלוננת, מקום מבצרה, בלילה, עת שישנה, והכל בכוונה לבצע בה מעשים בעלי אופי מיני", נכתב בבקשה.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב ומייחס לנאגוס ניסיון למעשה מגונה והשגת גבול, המקרה אירע ביום חמישי האחרון. סמוך לשעה 20:30, בעת שהמתלוננת נמה במיטתה בדירתה ברמת גן, נכנס נאגוס דרך הדלת, שהייתה סגורה, אך לא נעולה. הצעירה, ששמעה רעשים, התעוררה משנתה ופגשה בנאשם. היא שאלה אותו מעשיו והוא השיב לה האחרון: "אני מחפש בחורה". בהמשך, התיישב נאגוס על ספה סמוכה למיטה, הסיר את מעילו, נעליו וחגורתו והחל להפשיל את מכנסיו, "בכוונה לבצע במתלוננת מעשה מגונה", לשון כתב האישום.



בשלב זה נמלטה הצעירה מהדירה ופנתה למשטרה. בעדותה תיארה את רגעי הפחד לאחר שהתעוררה ומצאה אדם זר בחדרה. שוטרים שהגיעו לדירה מצאו את נאגוס שוכב עירום במיטה. הוא טען כי הוא מתגורר בדירה. נאגוס נעצר ונשלח להסתכלות פסיכיאטרית, שם המשיך לטעון כי "חיפש בחורה בשביל חתונה". כאשר נשאל מה רצה לעשות עם הבחורה, ענה "סקס". "האמירות ממחישות את המסוכנות של המשיב כלפי ציבור הנשים", כתבה הפרקליטות בבקשת המעצר.



כזכור, המקרה הזה מצטרף לשורת מקרים נוספים, כשבאחד מהם נפגעה קשישה בת 80, שהותקפה על ידי מסתנן בדרום תל אביב, שביצע ניסיון אונס ברוטאלי  כלפיה, אחרי שפגש ברחוב, בתל אביב בשבת. מכתב האישום עולה לכאורה כי הנאשם הכה את הקשישה קשות במהלך מעשיו וחדל רק לאחר הגעת שוטרים למקום. לבית המשפט הוגש בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.