הרצח שזעזע את המדינה: ב-11 ביוני 1982 נעלמה דפנה כרמון ז"ל, בת ה-19, ולאחר שלושה שבועות נמצאה גופתה. כמעט שלוש שנים לאחר הרצח הציע אחמד קוזלי, שנעצר בפרשת רצח הנער דני כץ, למסור לחוקרים מידע תמורת הפיכתו לעד מדינה. הפרקליטות סירבה, החקירה נמשכה, ולבסוף, המידע שמסר קוזלי הוביל למעצרם של שלושה חשודים נוספים - האחים כמאל ומוחמד סביחי ובן דודם עאטף סביחי, שהודו במעשים. ב-1987 הורשעו שני האחים ברצח ובאונס ונגזרו עליהם שני מאסרי עולם. בתכניתם ב-103FM, חזרו ברהנו טגניה וגלעד שלמור לרצח המתועב, ושוחחו עליו עם הקצין שחקר את הפרשה, סנ"צ בדימוס שמואל מרמלשטיין, שחשף: "פרקליטת מחוז חיפה אמרה לי - על גופתי המתה קוזלי יהיה עד מדינה". 



"הם חטפו צעירה אחרי צבא, שחזרה מביקור אצל מי שהיה ידיד שלה בעבר. על פי זכרוני, מדובר בקצין בסיירת צנחנים, שנפל מאוחר יותר בקרב", סיפר מרמלשטיין, שהוסיף: "הוא לא היה בבית והיא חזרה מביתו לביתה שבכרמל. ארבעת הבחורים ראו אותה, חטפו אותה באמצע הרחוב, אנסו אותה, וכדי שלא תהיה עדות לכך גם הרגו אותה. קוזלי היה אחד מהארבעה שביצעו את הרצח. אחד האחים הופתע מהמעצר, השני כנראה ידע, כי חיפשנו אותו פרק זמן מסוים".



"קוזלי היה בחקירה בגין רצח אחר", נזכר מרמלשטיין. "שם, כנראה, על מנת להקל על מצבו, הוא הציע להיות עד מדינה בשני מקרי רצח. כמובן שהפנינו את העניין מיד לפרקליטת מחוז חיפה, לילי בורושנסקי, שאמרה: 'על גופתי המתה הוא יהיה עד מדינה, ועכשיו תתחילו לעבוד'".




מרמלשטיין תיאר גם את האופן שבו התבצעה החקירה: "חקרנו אותו די הרבה זמן. בהתחלה הוא הוביל אותנו בכחש, סיפר סיפורים ושחזר את שקרה באופן פיקטיבי. למעשה, שום מידע לא היה בסיפור שלו. הוא אמר שהוא מוכן להיות עד מדינה בשני מקרי הרצח האלה ורצה לקבל הבטחה להיות עד מדינה לפני שהוא מוסר משהו. הוא לא היה פראייר. אולי לא גאון גדול, אבל גם לא פראייר. ישבנו איתו הרבה מאוד שעות, כל אנשי צוות החקירה, בזמנים שונים. בסופו של דבר, כשהוא הבין שאנחנו לא קונים את הסיפורים שהוא מספר לנו ואת הניסיונות שלו לשכנע אותנו שאכן יש ברשותו מידע, הגענו לתוצאה טובה, ולא רק באמצעותו".

הקצין בדימוס הוסיף גם כי לא פיתח סימפטיה כלפי הנחקר: "עם אנשים כאלה היו לי פחות סנטימנטים רגשיים. זה לא כמו מקרה שאמא רוצחת את הילד שלה. פה אנחנו עובדים כאנשי מקצוע. רגשות זה סיפור נחמד אבל לא בשלב הזה ולא בעניין הזה".

שלמור ציין כי שלושת החשודים ברצח, שהורשעו על פי עדותם, עתרו שוב ושוב לבית המשפט בטענה שהופעלה עליהם אלימות ושההודאה הוצאה מהם באמצעים לא כשרים. "כל אחד יכול לטעון את מה שהוא רוצה. עובדה שבית המשפט לא נענה לעתירותיהם. אגב, הם טענו את זה גם בהליך עצמו, שהכו אותם, במטרה לנהל משפט זוטא על הטענה שהוכו. בית המשפט לא קיבל את טענותיהם. המערכת עבדה אז טיפה שונה. המשטרה הייתה אז קצת יותר עצמאית מאשר היום. היום לכל דבר צריך לבקש אישור מפרקליט. בזמנו, פרקליטת המחוז הנחתה אותנו וביצענו את ההנחיות, ולראייה, ארבעתם הורשעו. לא הייתה הרגשה של חגיגה אלא הרגשה של סיפוק. אבל כשזה מגיע למשפט אנחנו כבר באירוע הרביעי אחרי זה, אז כך שחגיגות לא, סיפוק בהחלט כן".