לבית המשפט המחוזי לנוער בירושלים הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד שלושה נערים בני 17-16. הם נאשמים כי לאחר שנערה הפסיקה את הקשר הרומנטי שניהלה עם אחד מהם, הם תקפו בפרץ אלימות קשה כמה מחבריה וחברותיה. לבית המשפט הוגשה גם בקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, במהלך חודש מרץ נפסק הקשר הרומנטי בין אחד הנאשמים לקטינה בת 15. ב-24 במרץ, סמוך לשעה אחת לפנות בוקר, הגיעה הקטינה עם חברותיה למושב אשתאול, שם פגשה ידידים של חברותיה במחסן סמוך לאחד המשקים. הנאשם ביקש לאסוף אותה משם. סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר, עלה הנאשם עם חבריו שני הנאשמים על מונית לעבר אשתאול שם פגש את הקטינה.



הנאשם ביקש ממנה להראות לו את הבית בו הייתה, ומשסירבה משך בשערות ראשה. בשלב זה, הגיעה חברתה למקום והנאשם הכה אותה בידיו. לאחר מכן, כשהם אוחזים בסכינים בהם הצטיידו מראש, רצו הנאשמים אל תוך המחסן שם תקפו בצוותא ודקרו בסכיניהם כמה מן השוהים במחסן, עמם אין להם כל היכרות מוקדמת.



בהמשך השליכו הנאשמים בקבוקי זכוכית במבואה המובילה אל המחסן ולאחר מכן נמלטו עם הקטינה אל המונית, אשר נסעה מן המושב תוך שמיודים לעברה אבנים וחפצים אחרים במטרה לעצרה.



ניידת משטרה, ובה מתנדב המשמר האזרחי, עיכבה את המונית מחוץ למושב אשתאול. הנאשמים יצאו מן המונית, והמתנדב הודיע להם כי הם מעוכבים. אחד הנאשמים דחף את המתנדב ואמר לו "תחזור לניידת אין לך מה לחפש פה". הנאשמים החלו לרוץ על הכביש לכיוון בית שמש עד שנעצרו ע"י ניידת נוספת.



כתוצאה מהאירוע נפגעו שלושה נערים ונערה, כשהם סובלים מפצעי דקירה. כתב האישום מייחס לשלושת הנאשמים עבירות חבלה בכוונה מחמירה, החזקת סכין והפרעה לשוטר.