פרשת תביעתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כנגד העיתונאי יגאל סרנה, חזרה לכותרות, בעקבות פוסט נוסף של העיתונאי בפייסבוק, שהפעם מוגדר כ"חלום". סרנה, שממתין להחלטת בית המשפט בנושא התראיין בגלי צה"ל וכשנשאל האם הוא מתחרט על ההליך, השיב בצורה נחרצת שלא: "אני לא לומד שום לקח מהמשפט הזה, ואני שמח שהוא מתרחש. אני שמח שנתבעתי, שמחתי מאוד מעצם העובדה ששלפתי את נתניהו ממשרדו, תודות לשופט שלא חושש ממנו כמו מנדלבליט, אני שמח שהוא נחקר כאחד האדם".



"לא חשבתי שיתבעו אותי שכתבתי", הודה סרנה, "אני כותב כל יום. בדיעבד, אני שמח שהתהליך הזה מתרחש. הוא נחקר כאחד האדם, וכשהוא נשאל האם כל מה שהוא מפרסם בפייסבוק הוא אמת, הוא ענה: 'אני משתדל'". לאחר מכן התייחס לדברים שכתב: "החקירה של התקשורת שעדיין קיימת, התקיימה בשמו של ראש הממשלה. זה חלום. אני לא חושף שום דבר. מה הבעיה עם הדמויות שכתבתי? בחלום שלי אני מפקד שב"כ שאצלו התקיימו שתי ישיבות. מה הם ילכו ליורם כהן ויפטרו אותו? הוא כבר לא איש שב"כ. בכל מקרה, הוא לא המקור שלי. אני יודע שהוא יודע. אף אחד מהאנשים האלה הם לא מקורות, מרוב פחד, בגלל שהם רואים את מני נפתלי והם לא מוכנים להעיד על האמת.



"יש משמעות לדברים שכתבתי. אני מתריע שזוג מטורלל שולט בארץ הזאת, והתביעה מולי היא תביעת השתקה מוחלטת, ואני מקווה שבית המשפט יתחשב בזה. יש בן אדם שאמר לבית המשפט שקרים שהוא כותב. הוא תובע אזרח שנמצא לבד בעולם".



כי הוא יודע שאתה לא יכול להוכיח "אמת דיברתי"


"אמרתי מההתחלה בדיוק מי סיפר לי את זה. חבר, ואני פירטתי בדיוק, חבר של מאבטח שסיפר את זה. אל תפלי למלכודות האלה של נתניהו ואנשיו. לצערי הם לא מוכנים להעיד, ואני לא יכול להכריח אותם. אנחנו חששנו שהאנשים האלה ישקרו. אני פונה יותר למצפון שלהם. המלכודת היא של ראש הממשלה, חוצפן שמשתיק עיתונות, ואתם באים אלי בטענות".



על הקו הועלה עמי איילון, שהוזכר בפוסט של סרנה, שהכחיש מפגש בין השניים, ולאחר מכן הבהיר כי התכוון לכך שתוכן השיחה היה צריך להיות חסוי. על כך אמר סרנה: "הנזיפה הזאת רק מוכיחה את הפחד הקיים. הם מתארים לך את הקוד האתי שלך, ואז הם אומרים 'אל תכתוב את זה'. אני לא זוכר שהבטחתי לו. זוכר שהיתה שיחה רגילה. רק אחרי 10 שנים אנשים שהם עוזבים את השב"כ, פתאום אנשים אומרים מה שיש להם להגיד. אילון דיבר איתי שיחה רגילה.



סרנה, שהגיע חם לראיון, תקף גם את המראיינת, יעל דן, ואמר: "את יודעת מה חסר כאן? חסר פה מרואיין אחד, דברי עם ראש הממשלה, הוא נורא חשוב בסיפור הזה. אבל הוא לא ידבר איתך, הוא לא מתראיין לתקשורת. למה הוא בחר באייטם של ה-730 כדי לתבוע? כי הוא ידע שאף אחד לא ידבר. את מדברת בבורות גדולה. אנחנו עכשיו בקטע מאוד בעייתי".