שלושה בני אדם הואשמו היום (רביעי)  בבית המשפט המחוזי בתל אביב בתקיפה אלימה של רוני הררי ומאבטחו, בגינה ציבורית ברמת גן לפני כחודשיים. השלושה מזוהים עם ארגון הפשיעה של עמיר מולנר.  לפי כתב האישום, התקיפה "ארעה בגינה ציבורית בעיר רמת גן בה טיילו אזרחים תמימים ובהם נשים וילדים. אל מול עיניהם המשתאות של אזרחים אלו, בצהרי היום, ביצעו המשיבים ויתר בני חבורתם, פרץ אלימות, יוצא דופן בחומרתו, אשר כתוצאה ממנו נמלטו אזרחים אלו, בבהלה, ממקום האירוע". 


על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין גיא גורן מפרקליטות מחוז תל אביב, ביום האירוע, הגיעו הנאשמים, שי לריח בן 37 מרמת גן, משה בן-דביר בן 40 מקרית אתא, וליאור עבאדה בן 30 מקריית אונו, יחד עם מספר רב של חברים נוספים, לגינת "אלי כהן" ברמת גן, למפגש מתוכנן עם הררי. אל הררי התלווה מאבטחו האישי. הררי, לריח ובן דביר ניהלו ביניהם שיחה, כאשר המאבטח ויתר החבורה צופים מרחוק.
 
לאט לאט החלו יתר האנשים להתקרב למשוחחים. כשהמאבטח הבחין בכך, התקרב אף הוא. בשלב מסוים התלהטה השיחה והררי ביקש לעזוב את המקום. אז זינק עליו עבאדה ודחף אותו בכוח. מיד לאחר מכן, החלו הנאשמים וכל יתר בני החבורה לדחוף את הררי, לבעוט בו ולהכותו. המאבטח ניסה להגן על הררי ובתגובה ריסס לריח גז פלפל בעיניו. בן-דביר הפילו ארצה והחל להכותו, "ליד ספסל עליו ישבה אזרחית תמימה אשר הניקה את תינוקה", לשון כתב האישום. 
 

הררי הצליח להימלט, כשהוא מותיר את המאבטח מאחור, חסר אונים. החבורה המשיכה להכותו לבעוט בפניו. אחד מבני החבורה אף דקר אותו בסכין ואז כולם נמלטו מהמקום. המאבטח פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. הקטטה הגדולה תועדה במצלמות אבטחה. הפרקליטות הגישה לבית המשפט גם בקשה לעצור את השלושה, בעלי עבר פלילי עשיר הכולל עבירות אלימות, נשק, איומים ולריח אף הורשע בעבר בהריגה, עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

סנגוריו של בן-דביר, עורכי הדין שחר חצרוני ויהלי שפרלינג, מסרו בתגובה כי "אין בתיעוד האירוע במצלמות האבטחה בסיס לכתב האישום. אנחנו צריכים ללמוד את החומר". עורכת הדין טליה גרידיש מסרה בשמו של עבאדה כי הוא מכחיש את המיוחס לו. סנגורו של לריח, עורך הדין זאב לקט מסר: "מרשי כופר במיוחס לו בכתב האישום ודברים עתידים להתברר בהמשך לאחר עיון בחומר הראיות".